En som säger vad han tycker!

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
"- Bara för att du följt med fotboll i 25 år gör det dig inte till en expert. Min fru har kört bil i 35 år och klarar fortfarande inte av det."

:rofl

Har sett honom och hans fru med barn ute på kaféer och restauranger ett flertal tillfällen och jag tror nog hans fru tar det där uttalandet på rätt sätt.

Kan man inte köra bil så kan man inte även om man haft körkort i 35 år... :)

Skönt med lite politiskt inkorrekta kommentarer ibland :tummenupp

http://fotboll.expressen.se/internationellt/1.2173468/baxter-till-attack-mot-journalister

Vad är det som är ironiskt?

Att han sätter dit journalisterna är väll rätt bra. Kan nog behövas ibland. Men det tråden handlar om är om någon som sagt något politiskt inkorrekt vilket Mikael Persbrandt och Kjell Bergqvist gör varje dag. Sen är väll vi motorcyklister i allmänhet rätt politiskt inkorrekta överhuvudtaget? :va

Sen är väll vi motorcyklister i allmänhet rätt politiskt inkorrekta överhuvudtaget? :va

Vill inte såga kollektivet, men tycker du verkligen att det förhåller sig på det viset?

Vi bortser från HD kollektivet (Jörgen Karlsson och hans gelikar räknas inte in till dessa i mina ögon). Vi vet nog alla vilka jag tänker på.

Jag tänker på vanliga Svensson kollektivet som kör mc? De är väl så politiskt korrekta man bara kan bli. Att man valt att köra motorcykel gör dem knappast till politiskt inkorrekt i mina ögon. Inte ens att vissa väljer att inte följa hastighetsgränserna får mig att avstå från den övertygelsen.

Vill inte såga kollektivet, men tycker du verkligen att det förhåller sig på det viset?

Vi bortser från HD kollektivet (Jörgen Karlsson och hans gelikar räknas inte in till dessa i mina ögon). Vi vet nog alla vilka jag tänker på.

Jag tänker på vanliga Svensson kollektivet som kör mc? De är väl så politiskt korrekta man bara kan bli. Att man valt att köra motorcykel gör dem knappast till politiskt inkorrekt i mina ögon. Inte ens att vissa väljer att inte följa hastighetsgränserna får mig att avstå från den övertygelsen.

ok rättelse då.. sporthoj- och custom- och krossåkare, är väll rätt politiskt inkorrekta i många fall åtminstone i den verbala formen. är det något du inte kan hålla med om?

Sen finns det ju självklart grupper som är väldigt interna som kör sporthoj/customhoj men som är jätte politiskt korrekta.. men de är rätt tråkiga i allmänhet. och om man tänker på det rätt creepy också.

Ungefär lika meningsfulla som dom andra här, det är OT vet du ;-)

Ok sant! Det måste jag medge. Men på det sättet som TS skrevdet på så känns det iaf inte riktig som ett ämne gjort för att diskutera. Det känns mer som ett konstanterande. Men tydligen var ju jag duktig på att skapa disskusion.

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...