Scrainshjot
Medlem
Ah jag har enbart skruvat på en av de fyra skruvarna, trodde inte man behövde justera de andra. Okej, så inställningen på de här skruvarna har ingenting med att den dör att göra? 
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ah jag har enbart skruvat på en av de fyra skruvarna, trodde inte man behövde justera de andra. Okej, så inställningen på de här skruvarna har ingenting med att den dör att göra?![]()
Jo men det finns ju en spak på styret men det händer inget när man rör den alls. Direkt när jag startar hojen och den är kall, så går den på 4000 varv en stund sen sjunker den.
Jo det går att hålla liv i han om jag håller lite varv själv![]()
Försökte kolla lite hur vajern är fast och vart den här mässingsfärgade skenan eller vad man kallar det, hakar fast sig för att öppna spjällen. Ska de sitta ihop med någonting? Den här vajern som går till skenan går att ta bort lätt, och upp till på styret, den här kabeln som är kopplad i chokereglaget är inte i spänt läge utan går att röra som om den vore "lös". Någon som har en idé? Typ, hur ska den här skenan vara kopplad till förgasaren?
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife