En sjuhelsikes bra SH-Pub grejsemojs!

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
berggren_martin skrev:
Kan ni inte ordna pubkväll mer norröver någon gång :)

Bra förslag vi kanske skulle ta en pubrunda i Väsby? :7peta :tungan
Nä men dra igång en du, det tycker jag låter som en kanonidé! :tummenupp
Vill dock se bildbevisen efteråt. (i rent utpressnings syfte då förstås..) :D

:fyllisar :banana

Bikerbitch skrev:
Apropå dans där. MikkE, Flamma77, Conan, Daytååna Peter och jag rockade ju på dansgolvet länge o väl!

Najs it was! Mera! :)

Yoshi_gixxeRR skrev:
Ghost o streetfighter 1 jag var ju där... nånstans :rolleyes: Nästa ggn får jag bättra på mitt mingel. /Yoshi

Ja snart lär vi ju kanske ses i närbutiken utan att veta om det. Hemköp blir snart din närmaste butik...

streetfighter1 skrev:
Ja snart lär vi ju kanske ses i närbutiken utan att veta om det. Hemköp blir snart din närmaste butik...

Japp den e löjligt när ju :lol Nästan så det e jobbigare o ta hojen dit än o gå... JAG SA NÄSTAN :4skrika !!!! Men vi ses ju om inte annat på NÄSTA SH fest ju... :yoparty /Yoshi

Prillan73 skrev:
Ja, TACK för ännu en kul kväll !! :banana

Benkar:Jag är väldigt glad att du räddade "papegojan" det kändes väldigt bra ! :tummenupp

Ja... vad skulle man göra... den stackars papegojan åkte fram och tillbaka bland SH-folkets alkoholångor, tills det blev för mycket, han/hon körde i diket/trilla av tråden... :D Och då såg du/ni ju SÅ ledsna ut... Bara släpa upp gojan på rätt spår, var dock lite orolig över att personalen skulle missförstå och tro att jag skulle sno djuret eller så, men det gick ju bra!

/B

benkar skrev:
Ja... vad skulle man göra... den stackars papegojan åkte fram och tillbaka bland SH-folkets alkoholångor, tills det blev för mycket, han/hon körde i diket/trilla av tråden... :D Och då såg du/nu ju SÅ ledsna ut... Bara släpa upp gojan på rätt spår, var dock lite orolig över att personalen skulle missförstå och tro att jag skulle sno djuret eller så, men det gick ju bra!

/B

Ramlade den ner på er?

Bikerbitch skrev:
Ramlade den ner på er?

Nope, gojan hade "bara" glidit av linan, hängde lite på sniskan och såg sliten ut. Av vad jag vet så var det ingen som fick en goja i huvudet, så jag tror SH kan gå till Tivoli igen utan att vara rädda för att attackeras av gojan... :D

/B

benkar skrev:
Nope, gojan hade "bara" glidit av linan, hängde lite på sniskan och såg sliten ut. Av vad jag vet så var det ingen som fick en goja i huvudet, så jag tror SH kan gå till Tivoli igen utan att vara rädda för att attackeras av gojan... :D

/B

Glidit av linan, hängde lite på sniskan & såg sliten ut... fylle styrning?? :fyllisar

:tungan

Bikerbitch skrev:
Apropå dans där. MikkE, Flamma77, Conan, Daytååna Peter och jag rockade ju på dansgolvet länge o väl!

Nja rockade vet jag inte, inte jag iaf. Jag gillade inte riktigt musiken de spelade
Kanske bli bättre nästa gång :banana :fyllisar

Ghost skrev:
Glidit av linan, hängde lite på sniskan & såg sliten ut... fylle styrning?? :fyllisar
:tungan

Som skrivet... papegojan druknade i SH-folkets spritångor, och ramla av tråden... må kanske kallas för fyllestyring... eller så... :D

/B

Det var mycket roligt så länge det varade.

Jag missade ju dom flesta för att jag fick gå så tidigt.
Men när man entligen fick komma hem så såv jag i 4 timmar för att sen åka på skidresa till vemdalen.

Nästa gång så ska man nog få vara där hella kvällen :tungan
Eller e det någon annans tur att skada sig :va
Kommer troligen att köra dit och vara nykter nästa gång också. stålarna bara försviner hit och dit nu :(

Back