En självklar fråga nu.. Vad händer sista april då?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Precis så! Vad ska ni göra? Jag och några till ska väl börja med forsräning(vid fint väder) samlas under klockan vid pressbyrån, stora torget vid tio... vill ni joina med så hör av er, Numret står i privata UaRR-delen! :tummenupp

EDIT:Ny tid! 10:00

Last edited:
Jag kommer att masa mig ner från Hudik imorrn kväll för att :fyllisar hela dagen i Uppsala... inget mer planerat än så.

/PSW

Jag ska sova tills 11.55 och vakna bakfull. Kl 12 ska jag nämligen vara i Ekonomikumparken som det ser ut nu... Kom dit sen vet ja! :fyllisar :yoparty

Jag ska jobba till Kl. 15.00 sedan vete tusan vad som händer :va

Jobbar sista natten, sover väl till 13.00 tiden, sen är man på, nått i varje fall.

Göra stan osäker på båda sidorna om ån! :tuttar :fyllisar :banana

hålla mig så långt borta från stan som möjligt.
Det är ju alltid så fullt på alla krogar att man hinner nycktra till bara av att stå i kö......:gnissla
Men massa sprit blir det! :fyllisar
(Sen om man råkar glöma att det är fullt på stan så kanske man kommer krypandes....)

Last edited:
forsränning kl 10., sill-lunch, ekonomikum för öl på em, nere på stan kommer man att va iallfall!

/z

Jobbar väl hela dagen som vanligt (inga halvdagar på farmek inte). Sen ska det bytas ljuddämpare på hojen, tränas, packas och sovas.

För på lördag bär det av mot Kinnekulle Ring. :banana

Forsränning om jag inte har för grymmer krappola. Sen vete tusan, men det kommer gå åt en hel del koff export iaf
:fyllisar :hihi :lol :fyllisar :D :rofl :fyllisar :banana :fyllisar

aah, en plan!

Men nu ska jag ner till pumpen och titta!

Cykeltur och picknick och kanske lite sprit på det - sedan blir det vidare hojmek och sånt inför helgen :banana

Kongo skrev:
Precis så! Vad ska ni göra? Jag och några till ska väl börja med forsräning(vid fint väder) samlas under klockan vid pressbyrån, stora torget vid halvtio... vill ni joina med så hör av er, Numret står i privata UaRR-delen! :tummenupp

Ska inte du jobba???? Alla andra åker väl på att jobba på sista april!!? E du okamratlig och låter de andra jobba medans du är ute och svirar!!?? :ajjabajja

Kungen och jag firar..... :tummenupp

Stadsparken, picknick, vin, sång, dans.......champagne.
Sen till stället som gud glömde för att bråka med vakter, vara dryg mot barpersonal, ställa till oreda i garderoberna....sno micken av HAAKS....sen blir man väl utslängd efter det...

Det blir lugnt och städat alltså.. :)

Blir grillis på em eftersom jag jobbar på förmiddagen!
Sedan kanske man dyker enr på stan och kollar runt lite.

Ha det gött alla!

Yiiihaa!

Piiuh slapp ta smsutrustningen i drift imorgon så jag kommer att finnas på stan..
Vart vet jag inte men ett hett tips är gräsmattor, buskar, släntar, nationer eller krogar.

Vi ses :fyllisar

jobbar till 14.30.... sen blir det till å skruva ihop hojen....

har inte tid å va bakis på lördag för då fyller mamsen 50år.....

Kanske en gemensam UaRR öl eller två eller tre på em/kvällen på något lämpligt ställe :tummenupp

Ska hoppa i bingen nu fram till ettiden, så får man se vad som händer sen.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph