En sista åktur (av den längre karaktären) ???

Catman

Just for the fun of it.....
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
CBR600RR och VFR750F
En sista åktur (för i år) ???

Nån som är sugen på en åktur imorgon söndag??
Slutar jobbet 1400, är på rull vid 1500.
Hade ev. planer på en tur till Lövis men vet inte hur vädret blir än.

Nån som har nån annan idé om en tur??

/Tom

Last edited:
har nu kollat vädret o det ser lovande ut.
sol och uppemot 18 grader.

Kom igen nu...vem vill med???
Finns på nallen från o med 05.30 imorgon bitti(söndag)

/Tom
0708-273773

Tyvärr skiter det sig av två skäl. Är bortrest och om jag hade varit hemma hade det nog ändå inte gått bra, husan gillar nog inte långturer...

Har du vägarna förbi Örebro nån dag? Tänkte du skulle slippa ha mina delar ståendes... Annars får jag ta en tur till Kga när det passar. Hur gör vi med bromsbeläggen? Får jag tillbaka dom eller ska du köpa dom av mig?

Får säga samma som Erik. Tyvärr är inte Husan så optimal för långturer. :(

Ingen R6a längre :4skrika :(

ca 1400 vid biltema???
Måste köpa ny multimeter.
Vi kommer 3 st härifrån... har du nån bra färdväg sen så dela med dig...vägarna härikring är alldeles för flitigt åkta just nu

/Tom
0708-273773

Aero skrev:
Jag är på!! Var ska vi ses?
vart tog du vägen....
Vi åkte från Max vid 15.00 och då hade du inte kommit förbi..

Det blev en nätt tur på ca 18 mil.
Från Eurostop till Fellingsbro, vidare till Frövi, ner till Nora och sen hem igen (Karlskoga)
Till Fellingsbro var det underbar väg. Bra beläggning och inga tjälskott.

Massor av hojar har vi mött idag, mest kromslädar och offroad's...Bara 2 sporthojar på hela dagen.

Kanske hinner vi med en tur till innan avställning???? :)

Catman skrev:
vart tog du vägen....

Från Eurostop till Fellingsbro, vidare till Frövi, ner till Nora och sen hem igen (Karlskoga)

Massor av hojar har vi mött idag, mest kromslädar och offroad's...Bara 2 sporthojar på hela dagen.

vägen över käglan mot fellingsbro rockar. :yoparty

Catman skrev:
vart tog du vägen....

Sorry, läste inte hela ditt inlägg och missade att jag skulle ringa dig.Jag åkte hemifrån vid ca 13 och tog nästan samma tur som er fast åt andra hållet. Mötte er mellan Frövi och Fellingsbro. :D
Nåväl, självklart så försöker jag att åka mer i år. Det är ju fan fortfarande "sommarvärme". För en annan som ju mer tittar på blommor o kossor när jag är ute å åker, så gjorde dagens tur mig riktigt religös igen. Jädrans vad vackert det är över Käglan när träden börjar bli gula, solen skiner och man är helt själv på vägen.... Tog ur insatsen ur bullerburken och nu låter den riktigt bra. :tummenupp Guud va vackert.

Sen blev det en Latte på Java, därifrån tog jag hojen till Bredbar och slutförde en perfekt hojdag med ytterligare en fika.... hahahahaha

Aero skrev:
.

Sen blev det en Latte på Java, därifrån tog jag hojen till Bredbar och slutförde en perfekt hojdag med ytterligare en fika.... hahahahaha
hahaha dubbelfika är hardcore fikakille, fast det är säkert 120 meter mellan java och bredbar :D :lol

*/ ?>
Back