En simpel Fråga

Toye

Salmon River Rajders
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
"Den senaste =)"
Till er alla från lilla mig, jag söker efter någons som är duktig på att lackera.
Jag har planer på att omvandla min nuvarande ( enligt mig själv ) lite för mkt gay look a like coulors ( har inget emot gay, ta detta rätt ) båge till en mera touch av ROCK´N ROLL, samt så har den ett par skönhetsfel som jag retar mig på sutttaaaa helvete :näsblod

Så, finns det någon bra firma, person som man kanske kan få komma i kontakt med om lackering så vore det helt underbart, nu är det tänkt att projektet startar i vinter så det är inte någon brådska fast det är ju alltid skönt att vara "Ute" i god tid :D

Drajv säjfe :pannkyss

Haha,,, du e go du kussebussemusse ^^

Nejdå, det som ska lackas om är fälgarna ( Blanksvarta ) och den nya undertailen ( är nu mattsvart, ser förbaskat tråkigt ut ) ..

Kika i mitt garage så ser ni hur den ser ut =)

fälgarna ska du pullverlacka.. ring till någon firma och kolla.. kåpan kan nog örebro billackering fixa för en billig peng. ägaren skör själv hoj ;)

jag ska fasen ta ditt nummer blomski, det är ju iofs lång tid kvar innnad detta är aktuellt men det är aldrig fel att vara uute i gpd tid, och ursäkta min stavning, jag är lite darjjen serru =)

Vart o druckit öl samt bowlat så det tär opå kroppen :D

Krammotack för alla svettten, nej, svartem. SVAREN FÖR FAN TANGENTBORDET !!!!!

*/ ?>
Back