Video En sann gentleman!

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Blir stolt att tillhöra samma kollektiv som denne man! :Bugar

Den stora frågan är:

Skulle han ha gjort det där om kameran varit avslagen?

"Äntligen efter 1000 timmar film får jag mitt youtube-moment! "

Mycket glädjande klipp.. Men blir man inte som gamling less när man blir behandlad som gamling? :)

Lite skådespelat känns det faktiskt. Känns lite som att hojföraren i sig känner sig lite viktigpetter. Men kameran igång eller ej, trevligt att just denna herre fick god hjälp. Detta beskådar man inte i sverige. Fast han ville kanske mer få impa på bruden än att hjälpa gubben iofs :D

Edit: Bruden med krulligt hår precis till vänster i bild när han hoppar av hojen, vafan e de för jävla stolpskott som lägger benen på ryggen därifrån istället för att erbjuda herren hjälp.

Last edited:
Kolla in apan med den blåa väskan i början av filmen som springer förbi när hon upptäcker att mannen trillat.Hon förtjänar verkligen månadens stie plats, oink oink. :crash

Fejk eller ej.Det behövs mer sådan här vänlighet i dagens skit i andra och sköt dig själv samhälle. :tummenupp

Last edited:
Hade gärna sett sånt beteende när jag halkade med mina kryckor på ett rullband. Trillade rätt rejält och blev liggande ett kort stund, inte en jäkel försökte hjälpa mig eller sträcka sig efter nödstoppen.

Den stora frågan är:

Skulle han ha gjort det där om kameran varit avslagen?

"Äntligen efter 1000 timmar film får jag mitt youtube-moment! "

Man är det man gör, oavsett vad syftet är.
Hjälper du en gammal man för att impa på en brud har du fortfarande hjälpt en gammal man.

Efter det andra klippet där han "brappar" va jag tvungen att kolla klipp nr 1 igen för att se om det inte va så att han själv som skrämde omkull farbrorn ; p

Jävel i min gata vad kär jag blev i den hojen. Kvällen räddad, google here I come! :yoparty

Hade gärna sett sånt beteende när jag halkade med mina kryckor på ett rullband. Trillade rätt rejält och blev liggande ett kort stund, inte en jäkel försökte hjälpa mig eller sträcka sig efter nödstoppen.

vad fan gjorde du på ett rullband med kryckor till att börja med? :va

Vilken brud? Jag såg/hörde bara en fantastiskt Nuda 900. Tänkt vad man kan göra med en trött och tråkig rotax rad2:a. Kortlivad modell dock, KTM lär ju döda den direkt nu efter köpet.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT