En sak som är bra med stockholm!!

• Thread starter Thread starter PIX
  • Start date Start date

PIX

Stolt Skåning
Gick med
3 Jul 2004
Hoj
R6 -03 BANHOJ
Har nu varit uppe i tokholm o jobbat ett antal gånger dom senaste åren.

Otroligt skarmig stad på sitt lilla sätt, men det absolut bästa när man kommer upp till huvudstaden är ju helt klart en viss radiokanal som man rattar in bums man har landat och fått ut hyrbilen, ja bandit e de den bästa kanalen som finns i hela Sverige, så som sagt en sak är riktigt övergrymmt bra i tokholm. :yoparty :yoparty :yoparty

Resten är ju precis som Malmö på sitt lilla vis. :7peta :hihi

Den är bra!
Fast dom spelar tyvärr mycket tuggummirock, typ "The Killers" etc.

Neb Jones skrev:
Tacka vet jag gamla Bandit. Det var tider det!

Varför slutade dom sända egentligen? Hörde nåt rykte om att dom inte fick prata Engelska. Dave-in-the-mornings var ju så jävla skön. Nu är han ju bara pinsam på 106.7...

Tysken skrev:
Varför slutade dom sända egentligen? Hörde nåt rykte om att dom inte fick prata Engelska. Dave-in-the-mornings var ju så jävla skön. Nu är han ju bara pinsam på 106.7...

Då ska vi inte tala om Ina..
Anledningen att jag slutat lyssna på morronrock. Hon kan göra mig på dåligt humör hela förmiddan. :mad:
För det första har hon inget vettigt att säga överhuvudtaget.
För det andra har hon en jävligt terrig röst. :gnissla
För det tredje BEHÖVER man inte dra ett supertillgjort nervöst "hehehehe" efter att nån av de andra sagt nåt även om det inte var roligt öht. :kocko

Tacka vet jag när Ian och Bosse hade programmet... Det var grejer det. :fakta

Har förresten sopat ihjäl min bilstereo en gång på väg till jobbet när jag blev förbannad på henne :huvet

Men lyssnar på båda Rock klassiker och Bandit. Dom ligger ju brevid varandra på bandet så såfort den ena spelar en dålig låt så byter man. :D

PIX skrev:
Har nu varit uppe i tokholm o jobbat ett antal gånger dom senaste åren.

Otroligt skarmig stad på sitt lilla sätt, men det absolut bästa när man kommer upp till huvudstaden är ju helt klart en viss radiokanal som man rattar in bums man har landat och fått ut hyrbilen, ja bandit e de den bästa kanalen som finns i hela Sverige, så som sagt en sak är riktigt övergrymmt bra i tokholm. :yoparty :yoparty :yoparty

Resten är ju precis som Malmö på sitt lilla vis. :7peta :hihi

Bandit är iofs inte på långa vägar lika bra som Rock Klassiker... Bandit spelar bara amerikansk mainstream-colligerock.. Dessutom har Rockklassiker mkt bättre radiopratare...

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti