Video En söndag på Gokartcenter i Trollhättan [FILM]

• Thread starter Thread starter K B
  • Start date Start date

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Klippte ihop en film från körningen i söndags. Första gången jag redigerar så ta det med en nypa salt :D Sen är ljuset är lite dåligt i hallen under kvällarna, därför bilden är lite brusig.

Hojarna är Honda CRF 50 och det här är riktigt bra träning att ha under vintern och framförallt, skit roligt! Bor du i närheten, kom då hit och kör ett pass!

0520-33700
www.gokartcenter.nu

http://www.youtube.com/watch?v=_EJn2E74xx4&feature=channel_video_title

Jag har alltid haft för mig för att det är väldigt halt golv? Sen måste jag säga att det var allt förjävla tråkig musik du hade valt att lägga på...men smaken är som baken! :arsele

Trevlig film, men enligt mig helt fel musik... (går ju dock att muta å trycka på egen musik) Men tycker att kameran var vinklad alldeles för mycket ner i backen, det blev jobbigt att kolla på i längden. Lös det och det blir kanon i framtiden :)

Jag har alltid haft för mig för att det är väldigt halt golv? Sen måste jag säga att det var allt förjävla tråkig musik du hade valt att lägga på...men smaken är som baken! :arsele
Funkar inte att köra med slicks för då är det som att köra på is. Istället kör man med Goldenboy däck, regndäck funkar också inomhus. Så då är det inga problem, men man kan allt ligga på ställ runt kurvorna om man vill sladda också.

Ang musiken. Jag håller med dig. Satt uppe ett bra tag inatt och letade efter musik. I ren uttråkning efter att ha letat ett tag så tog jag snabbt en låt som en kompis gjort själv. Eftersom YouTube inte tillåter copyright skyddat material, så slipper jag i framtiden att videon inte har ljud överhuvudtaget. Jag har förövrigt inget iTunes konto så kan inte köpa musik därifrån.

Trevlig film, men enligt mig helt fel musik... (går ju dock att muta å trycka på egen musik) Men tycker att kameran var vinklad alldeles för mycket ner i backen, det blev jobbigt att kolla på i längden. Lös det och det blir kanon i framtiden :)

Jo, kameran glömde jag påpeka. Tog med mig datorn för att ständigt kunna kolla vinkeln, men batteriet var slut så detta var det enda som jag hade att gå på, tyvärr... Men ska fixa det tills nästa gång.

Vadå tråkig musik? Var ju skitmysigt.

Kul klipp i min mening! Såg riktigt skoj ut. :tummenupp

Grymt nice juh!!!

Jag ska vara hemma hos mamsen i Vänersborg i mellandagarna... Hmmmmmmmmmm... ni ska inte in och köra bort lite julmat någon gång 27-30 december?:)

Eller kan man hyra hojar till ok peng?

Vad kul att du fick upp en video från i söndags, nu vill jag också ha en GoPro. Det var första gången för mig men riktigt kul även om det kändes som om man mest vurpade och prestera dåliga tider.

Vadå tråkig musik? Var ju skitmysigt.

Kul klipp i min mening! Såg riktigt skoj ut. :tummenupp

Håller med :)
Tycker musiken speglar hur trevligt vi faktiskt har på söndagarna.

Fattar fortfarande inte vad som hände när jag vurpade första gången :va

Dock så var jag inte i ditt bakhjul, du fick lite sladd, och jag tog ett annat spår så jag fick toknypa bromsen :rofl

Toppen med film.
Men vi måste göra något åt ljuset tror jag :)

Dock så var jag inte i ditt bakhjul, du fick lite sladd, och jag tog ett annat spår så jag fick toknypa bromsen :rofl

Toppen med film.

Är det bra där eller?
Har faktiskt aldrig vart där, men måste göra något åt min abstinens känner jag...:näsblod

Grymt nice juh!!!

Jag ska vara hemma hos mamsen i Vänersborg i mellandagarna... Hmmmmmmmmmm... ni ska inte in och köra bort lite julmat någon gång 27-30 december?:)

Eller kan man hyra hojar till ok peng?

Ring och hör med direktören, han bits inte :)

Toppen med film.
Nu när det är riktigt mörkt ute så är det ganska passande med musiken faktiskt, kanske inte var så dumt låtval ändå.

Ska fixa med annorlunda inställningar på kameran tills nästa gång, kommer garanterat bli bättre med tiden!

Är det bra där eller?
Har faktiskt aldrig vart där, men måste göra något åt min abstinens känner jag...:näsblod
Självklart! Alltid trevligt folk som är där och kör.

vad får ni betalla för att köra en söndag som denna? hur länge kör ni och är det era egna cyklar eller är det lånecyklarna som det stod om på hemsidan?

Är det bra där eller?

Jag har jättekul varje gång.
Sen ångrar jag mig i sex dagar.

Förra söndagen så var det två stukade fingrar och träningsvärk hela veckan.
Denna söndagen blev det bara ett skavsår och... ja, jag är lite öm i baken :D

Tar man med egen hoj är det 150kr/hoj samt ett krav på innomhus bensin som går att köpa på plats,

Ska man hyra en CRF av mig söndag kväll har ja tagit en 500 lapp för de, 3-4h brukar vi köra.

Jag vill att man ringer mig och förbokar om man skall ha en CRF på söndag kväll då jag 6 st.

0520-33700 Fråga efter Nils

Tar man med egen hoj är det 150kr/hoj samt ett krav på innomhus bensin som går att köpa på plats,

Ska man hyra en CRF av mig söndag kväll har ja tagit en 500 lapp för de, 3-4h brukar vi köra.

Jag vill att man ringer mig och förbokar om man skall ha en CRF på söndag kväll då jag 6 st.

0520-33700 Fråga efter Nils

SKOJ! Hmmmm... mellandagarna har inte någon söndag i sig. Innebär det att det inte körs hoj då???

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park