En sån här kanske man skulle ha....

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
BMW S1000RR 2017
Den här hittade jag parkerad utanför mitt jobb idag... Den är gatreggad och klar för trafik och ägs av ett företag i Vålberg. Lite små tufft och tuffa på en sån inne istan... observera vimpeln så alla ska kunna se den :yoparty

//Nobody

Bifogat

• gocart.jpg
    gocart.jpg
    33.4 KB · Visningar: 348
Såg en sådan inne i centrala sthlm igår, kanske var den... :rolleyes:

Verkar väldigt kul att köra. Någon som vet vad det är för rova i den?

emullo skrev:
Såg en sådan inne i centrala sthlm igår, kanske var den... :rolleyes:

Verkar väldigt kul att köra. Någon som vet vad det är för rova i den?

Det satt en skylt på den om all fakta så alla nyfikna skulle få information. Jag kollade dock inte på den så något bra svar har jag inte... Just nu så står den på Storgatan i Sthlm utanför Näringslivetshus!

Nobody skrev:
Den här hittade jag parkerad utanför mitt jobb idag... Den är gatreggad och klar för trafik och ägs av ett företag i Vålberg. Lite små tufft och tuffa på en sån inne istan... observera vimpeln så alla ska kunna se den :yoparty

//Nobody

Ja läste om det i IB, och funderade lite på om det var ett aprilskämt mem de är alltså sant..

En sån med en Busa turbo motor :banana :banana :banana

Det är väll en 100 cc fyrtaktare reggad som lätt mc med 10hk i elr vad de är......man kan testa en sån här i jkpg på Ci:s Mc...

Ser ut som den jag såg i Rosenhill i Fredags, killen sa att det satt en 100cc motor med ca 8hk. Är reggad som lätt mc och gjorde ungefär 70-80km/h. Såg kul ut när han drog iväg med den, känns lite risky i trafiken, speciellt som han inte hade flaggan med sig :3freak

Skager skrev:
Ser ut som den jag såg i Rosenhill i Fredags, killen sa att det satt en 100cc motor med ca 8hk. Är reggad som lätt mc och gjorde ungefär 70-80km/h. Såg kul ut när han drog iväg med den, känns lite risky i trafiken, speciellt som han inte hade flaggan med sig :3freak

Krocksäkerhet alá överkörd.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...