En ruskigt bra film på tv ikväll!

Knycker tråden lite för att tipsa om Pans Labyrinth.
8.5 på IMDB och 96% på Rotten Tomatoes.....

Jäkligt udda film. Alice i underlandet för vuxna typ.

Leta upp dokumentären Cocaine Cowboys.. påminner VÄLDIGT mycket om Blow.

Eller kanske tvärt om? Då blow bygger lite på Cocaine Cowboys....
Cocaine Cowboys är dessutom en dokumentärfilm.

Det var så jag menade, men det kom ut jävligt fel genom fingrarna.

:tåår

CC är väl ändå en dokumentär? Iaf den jag har på hårddisken...

Leta upp dokumentären Cocaine Cowboys..

=)...

Last edited:
Bra att tipsa om en film som alla sett. Andra bra filmer ni borde se är Matrix och pulp fiction...

Knycker tråden lite för att tipsa om Pans Labyrinth.
8.5 på IMDB och 96% på Rotten Tomatoes.....

Jäkligt udda film. Alice i underlandet för vuxna typ.

Den var bra men jävlarna som satt bredvid mig satt å pratade konstant första halvtimman, dom var på dejt eller nånting. Det är nog enda gången jag blivit nog arg för att säga till nån, är ganska konflikträdd. Provade harklingar och jag och hon jag såg filmen med provade att ge dom arga blickar, de som satt framför var också irriterade som fan och kollade på dom. Till slut sa jag med min mest irriterade och arga röst att reklamen slutade faktiskt för en halvtimma sen, kan ni vara så vänliga att vara tysta? Killen såg extremt rädd ut och sa det är lugnt, det är lugnt ungefär som att han trodde att jag skulle döda honom. Ett av mina bästa ögonblick i livet hittils, kände mig som batman.

Bra att tipsa om en film som alla sett. Andra bra filmer ni borde se är Matrix och pulp fiction...

Ok, jag vill tipsa om att Honkiie är en mupp. Just ja, alla visste det redan. Eller kanske inte? Någon kanske hade missat det så jag tipsar om det för säkerhets skull :gnissla Flera här hade INTE sett den och då det är en jääävligt grym rulle så tycker jag inte att någon ska gå miste om den.

Btw, är inte Pans Labyrinth spansk eller dylikt? Jag har den på DVD men har inte orkat kolla på den än då jag har fobi för spansktalande filmer.

För övrigt så var slutscenerna, TV vs DVD, ungefär vid samma tidpunkt (diffade ca 1 minut) trots att jag inte hade reklam på min film. Lite mer klippt för tv, nu har man svart på vitt över hur mycket man missar. Iofs är min en R1:a, kanske är mindre klippt där...

Ok, jag vill tipsa om att Honkiie är en mupp. Just ja, alla visste det redan. Eller kanske inte? Någon kanske hade missat det så jag tipsar om det för säkerhets skull :gnissla Flera här hade INTE sett den och då det är en jääävligt grym rulle så tycker jag inte att någon ska gå miste om den.

Btw, är inte Pans Labyrinth spansk eller dylikt? Jag har den på DVD men har inte orkat kolla på den än då jag har fobi för spansktalande filmer.

Om du gillar pans labyrint så tycker jag du ska kolla upp sagan om ringen, riktigt schysst rulle. Star wars är också rätt schyssta. Annars har vi gladiator och braveheart också som du kanske missat.:tungan

Om du gillar pans labyrint så tycker jag du ska kolla upp sagan om ringen, riktigt schysst rulle. Star wars är också rätt schyssta. Annars har vi gladiator och braveheart också som du kanske missat.:tungan

Nu är du bara elak :gråta Braveheart och Star wars önskar jag att jag hade missat....

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti