En rolig bild!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Var på torget i Varberg och promotade STCC-tävlingen i helgen. Jättetrevligt på alla sätt och vis; folk pratade och frågade och köpte biljetter. Mindre roligt blev det ju inte när en gammal tant rullade in med rullatorn mitt i installationen!!! Där blev hon sittande i en halvtimme för att sedan lungt och stillsamt rulla iväg igen :)

Bifogat

• P7020041_3.jpg
    P7020041_3.jpg
    73.9 KB · Visningar: 609
magnus_moss skrev:
Var på torget i Varberg och promotade STCC-tävlingen i helgen. Jättetrevligt på alla sätt och vis; folk pratade och frågade och köpte biljetter. Mindre roligt blev det ju inte när en gammal tant rullade in med rullatorn mitt i installationen!!! Där blev hon sittande i en halvtimme för att sedan lungt och stillsamt rulla iväg igen :)
hon har suttit där i 20 tidigare och tyckte väl att det var hennes plats :) ne men hon var väl sugen. eller så hade on planer på att sno nått...

magnus_moss skrev:
:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

magnus_moss skrev:
Ha ha! får mig att tänka på en viss reklam.
Hey lady wats wrong with you? Get of my bike man!

magnus_moss skrev:

KUNGLIGT MOSSBERG!!!!!

gillar parasollet!

jorpes skrev:
KUNGLIGT MOSSBERG!!!!!

gillar parasollet!

Som du säkert förstår så var det VIKTIGT!. Till saken hör att det var inte bara Mozzberccs grymma installation som fick folk att flocka sig vid torgets nordöstra hörn. Frälsningsarmen drog på med både strängaspel och skönsång!!

När dom för åttonde gången drog "Pärleporten" så la jag en peng i grytan deras... Så nu har jag en andlig sponsor åxå!!! :)

Bifogat

• P7020042_1.jpg
    P7020042_1.jpg
    99.1 KB · Visningar: 184
magnus_moss skrev:
Som du säkert förstår så var det VIKTIGT!. Till saken hör att det var inte bara Mozzberccs grymma installation som fick folk att flocka sig vid torgets nordöstra hörn. Frälsningsarmen drog på med både strängaspel och skönsång!!

När dom för åttonde gången drog "Pärleporten" så la jag en peng i grytan deras... Så nu har jag en andlig sponsor åxå!!! :)

Måste ju säga att du ser lite "pösig" ut på bilden, du fyller ju inte riktigt ut ditt skinnställ :D . Se till att äta upp gröten och dina grönsaker, så ska du se att du är fullfjädrad till helgens rejs. Kul med promotionaktiviteter som dessa.

All lycka till på Falken :tummenupp

magnus_moss skrev:

Vem är det spm kör så fort inne i stan att han måste krypa ner bakom kåpglaset?

Åsa #96 skrev:
Måste ju säga att du ser lite "pösig" ut på bilden, du fyller ju inte riktigt ut ditt skinnställ :D . Se till att äta upp gröten och dina grönsaker, så ska du se att du är fullfjädrad till helgens rejs. Kul med promotionaktiviteter som dessa.

All lycka till på Falken :tummenupp

Faktum är att fler än en gick fram och klämd för att sedan konstatera att "han är inte riktig"...
Å så långt ner bakom kåpglaset kommer aldrig jag, det sätter diskbrocket stopp för!

kärringen host host DAMEN..hon brukar sitta just där fråga mej inte varför men just där sitter hon alltid..tro mej jag är från varberg eller en bit utanför

Ahhh herr Mozzbergh profilerar sig i samhället.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla