En RoadRunner i novembernumret av Amelia

JoS skrev:
Tjusigt Tinatjejen! :tummenupp Du passar i den färgen.

Det var väl rent otroligt vad det spammades/skrevs i den här tråden! :eek: Vid lunch i dag var jag orolig för att det skrevs för lite i URR-forumet, men ack vad jag bedrog mig! Det tog sig rejält på kvällskvisten! :rock

Tackar Jos :)
Jo, jag var också lite orolig för Uppsala forumet. Mest för att det inte hade hänt så mkt de senaste dagarna här inne, som jag la ut tråden.
Jag, mitt pucko, trodde ju att tråden skulle åka rakt ner i botten av rent ointresse. Men icke :D
URR:are tar varje chans till spam :bow
 
Bikerbruttan skrev:
Hej Tina! Har bara sett dig ute på Rörken vid ett tillfälle.....men kan oavsett det säga att jag tycker att du blev väldigt snyggt stylad..Grattis!
Knycker säkert syrrans Amelia i november för närmare läsning...

// En som skulle behöva bli stylad... :D

Hej!
Har vi träffats? Vem är du då?? :confused:
 
Galne Dansken skrev:
SÄLJ Annons:

Fru Galne Dansken är billigt te salu.

Jag har valtt att flirta lite med en yngra stylad MC - model från Ring Rörken, som ser mycket trevlig ut - berömd från Dam-tidningar.

tip top tina tjejen :hej

Mej får du aldrig in i ett sånt skinnställ som din Fru Galne Dansk :fakta
Så henne är det väl bäst att du behåller? :D
 
Riktigt snyggt Tinatjejen!!! De som stylade dig hade ju bra utgångsläge, så de behövde nog inte jobba så hårt. Härlig hårfärg, du passar i den!

/Simba
 
Jädrans vad tjusig du blev. :tummenupp

Dom kan sina saker såna där "före o efter fixare".

Redheds have more fun..!!! :hej
 
Ja du behöver ju faktiskt göras om Pingvin. Det borde vara kriminellt att gå omkring och se ut som du gör.

Tina: Snyggt! Mycket snyggt! :tummenupp
 
Kanonsnyggt Tina :tummenupp

Nu får du börja extraknäcka som modell
så har du snart pengar till en ny hoj ;)
 
millan skrev:
Kanonsnyggt Tina :tummenupp

Nu får du börja extraknäcka som modell
så har du snart pengar till en ny hoj ;)

Visst du... Man använder ofta blekfeta modeller.. :rolleyes:
Och gör man det, så får de nog knappast något betalt :D



Tycker personligen inte att bilderna var särskilt bra
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top