En RoadRunner i novembernumret av Amelia

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Jajjemän.
Tinatjejen has been omgjord!
13 november får ni se bildbevis*s*

:D

Jag vet iaf att fotomodell ska jag aldrig bli, så mkt spackel och pyssel och duttande som det var! :eek:
(dessutom är jag ju både för kort å för tjock, så jag behöver knappast oroa mig :rolleyes: :))

ja.. jag bara spammar lite, för det har ju knappt vart nått spam alls här senaste veckan.. :rodnar

Redheads have more fun :rock

Bifogat

• nyliten_tina.jpg
    nyliten_tina.jpg
    31.8 KB · Visningar: 360
Ja... mycket phett i håret hade dem åxå. :crash

Trodde det skulle va jordens drag här på Uppsala nu när många ställt av sina hojsar, men är är ju döare än någonsin....

Eller vad säger du? zäl-som-suttit-här-och-ugglat-hela-dagen? :D :hej

Gröna linser till det där, så kan du köra med repliken: "Hello sailor! I'm an Irish lass..."

Schuckert vet du! ;)

Tinatjejen skrev:
Ja... mycket phett i håret hade dem åxå. :crash

Trodde det skulle va jordens drag här på Uppsala nu när många ställt av sina hojsar, men är är ju döare än någonsin....

Eller vad säger du? zäl-som-suttit-här-och-ugglat-hela-dagen? :D :hej

hoppas det var valphett o inget annat dom hade i :rodnar

ehh.. jo, det är dödare än dödast här.
inga inlägg what so ever..

ska du hitta på någe mer när du ändå är på G ?
farmen nästa ? *ler*

/z

Tinatjejen skrev:
Godis å Farmen :hej

Mmm... Godis e gott! Speciellt choklad!! *mums*
Vilka intriger det blivit på Farmen!! Riktigt skoj! Vet dock inte va vitsen me att va nudist... Tjejer e ju fina att titta på, men inte gamla gubbar...

Inte för att det var fel på dig innan, men... Vad fiiiiiin du blev! :hej

Robbi skrev:
Mmm... Godis e gott! Speciellt choklad!! *mums*
Vilka intriger det blivit på Farmen!! Riktigt skoj! Vet dock inte va vitsen me att va nudist... Tjejer e ju fina att titta på, men inte gamla gubbar...

Ja.. nakenfisen är ju.. bara för mkt :D

:kär Fan, då får man lov att köpa amelia också... jag får säga att det är till syrran när jag köper den :rodnar

Bobbo V skrev:
:kär Fan, då får man lov att köpa amelia också... jag får säga att det är till syrran när jag köper den :rodnar

Haha... om du inte vågar stå för att de e du som ska ha den.. vänta tills syrran köper den då :whip

Tinatjejen skrev:
Hehe, tackar för det Yasha..

så, är du ledig nån kväll i veckan eller :hej
Åker till Gävle imorgon... :( Kommer hem på fredag, men NÄSTA vecka är jag i Södertälje hela veckan! :tummenupp Ska vi äta godis och kolla på TV ihop då?!? Eller traska ner till gymet och ta en repa! :D

Åh! Du blev jättefin ju Tina! Härlig hösthårfärg :rock
Trivs du? Vad var det för repotage, bara ett gör om mig?
Med kläder o allt?

Back