En riktigt rolig vårrulle

Hahaha!! Fan va ball, jag stod ju inne på bilprovningen och mekade när ni höll på att köra. Det va jag som drog iväg med den blå Civicen sen. Synd att jag inte visste vem ni va då kunde man ju kommit förbi och snackat lite.

Grym film btw! :tummenupp

Robban26 skrev:
Hahaha!! Fan va ball, jag stod ju inne på bilprovningen och mekade när ni höll på att köra. Det va jag som drog iväg med den blå Civicen sen. Synd att jag inte visste vem ni va då kunde man ju kommit förbi och snackat lite.

Grym film btw! :tummenupp
Vi körde på ett annat ställe senare på dagen, härligt att kunna köra utomhus igen :banana

Som vanligt så borde ni skära ner på syran därnere :tungan Micke, vad har hänta? Du har väl aldrig knäskrapat förut?

OLJEKYLD GSXR skrev:
Som vanligt så borde ni skära ner på syran därnere :tungan Micke, vad har hänta? Du har väl aldrig knäskrapat förut?
Photoshop fixar knäskrap

Skön film, en av flera sköna filmer. Gillar låtvalet till "dumt o köra fort på landsväg filmen" fan vad jag garvade. Inte varje dag man hör Kristet utseende på en mc-film.

nickname skrev:
Skön film, en av flera sköna filmer. Gillar låtvalet till "dumt o köra fort på landsväg filmen" fan vad jag garvade. Inte varje dag man hör Kristet utseende på en mc-film.
Tack det värmer som k-doja :fyllisar

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back