En riktig Jedi

Han tar pinnviftandet på största allvar iaf! I sista klippet är han i sitt esse, beware Obi Wan...

Be afraid. Be very afraid.

Vad jag har hört så har det spekulerats en hel del om det här klippet (inte på SH) och killen i fråga (nöten på filmen som jag inte riktigt fattar vad han håller på med) har tydligen stämt nån klasskamrat på en ganska fin summa som fick tag på det här bandet och la upp det på nätet.

Har ingen direkt källa utan bara hört det från polare så det kan ju lika gärna vara bluff. Jag personligen har dock väldigt svårt att se att denna killen på filmen frivilligt lagt upp klippet på nätet så det låter inte otroligt att han har stämt nån klasskamrat (läs mobbare).

Pinky skrev:
2617864 Vad jag har hört så har det spekulerats en hel del om det här klippet (inte på SH) och killen i fråga (nöten på filmen som jag inte riktigt fattar vad han håller på med) har tydligen stämt nån klasskamrat på en ganska fin summa som fick tag på det här bandet och la upp det på nätet.

Har ingen direkt källa utan bara hört det från polare så det kan ju lika gärna vara bluff. Jag personligen har dock väldigt svårt att se att denna killen på filmen frivilligt lagt upp klippet på nätet så det låter inte otroligt att han har stämt nån klasskamrat (läs mobbare).

nope...stämmer..läste en artikel om det.... ska se om jag hittar den..

Pinky skrev:
2617864 Vad jag har hört så har det spekulerats en hel del om det här klippet (inte på SH) och killen i fråga (nöten på filmen som jag inte riktigt fattar vad han håller på med) har tydligen stämt nån klasskamrat på en ganska fin summa som fick tag på det här bandet och la upp det på nätet.

Ja, det stämmer. Killen stämde klasskompisarna och jag tror faktiskt han fick en slant..

F.ö. är Star Wars Kid så gammal att de t.o.m hunnit få in honom i spelet Tony Hawk Underground 2 som släpptes 2004.

swkidtonyhawk.jpg

edit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Star_wars_kid
"In July 2003, his family filed a $250,000 CAD lawsuit against the families of four of his schoolmates; legal proceedings against one of them have been dropped. [1] The three current defendants were alleged to have taken the video and put it on the Internet without Raza's consent. The family claimed that Raza had suffered harassment and derision from both his schoolmates and the general public because of the video. The lawsuit was expected to go to trial April 10, 2006, but on April 7, news came out that Raza and his parents reached an out-of-court settlement with the families of the former schoolmates. [2] Terms of the settlement were not announced, but previous proceedings included discussions about whether the defendants had liability insurance."

Enligt wikipedia har även Wierd Al Jankovic förärat Star Wars Kid en sekvens i sin senaste video White & Nerdy

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...