En riktig FIREBLADE

Jäklar vad det där såg otäckt ut, tur att du klarade dig så bra som du gjorde. Krya på dig nu.

//nomolas

det var bland det värsta jag sett.jag gled förbi olycksplatsen när dom höll på med saneringen, såg hojen (eller vad som var kvar av den) och tänkte att det här kom ingen levande ur. gott att jag hade fel :)

Känns hoppfullt på något vis att det går att klara sig så bra som du gjorde vid en frontalkrock med en bil. Men det där med halvförsäkring låter inte kul... Fast det spelar ingen större roll när man sitter och är tacksam för att man överlevde, va?

Close call dude.Verkar som att du måste haft rätt utrustning vad det gäller ställ o hjälm o såna prylar iaf.Vad det gäller hojen så har du ju papprena kvar iaf,kanske kan få tag på ett par krockade billigt o plocka ihop nåt.Kanske import t.o.m krya på dig mvh//jacke

Satan i gatan sjujävlars dra mig baklänges genom stan! Nog det värsta jag har sett. Otroligt skönt att du klarade dig såpass bra under omständigheterna.

Skönt att det gick så pass bra... Var glad att du lever!! SOm sagts tidigare - köp en lott!! Köp flera!!
KRYA PÅ DIG!!!

Fy sjutton :eek: J*kligt skönt att du klarade dej :tummenupp Jag håller tummarna för en snabb tillfriskning för både dej och bilföraren!

Om det var en rullgruslagning (som jag uppfattade att det var?) så borde du höra av dej till VV! Det är på tiden att de vaknar där nu och inser att man inte kan laga vägen med olja och rullgrus!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti