Långa farbron
Yster tokfrans
En Klas
Flera Klasar
Flera Klasar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jättebra Markus, nu fick jag äntligen gråta ut.
Stakars jessorna![]()
Jag har tonvis med äckliga jävla gäss vid vår sommarstuga som smyger sig upp på tomten via stranden för att lägga enorma skithögar efter sig! Jag önskar att jag hade en 45'a så jag kunde skjuta av lite skadedjur
Det ser faktiskt ut som en stor jävla hund har skitit på gräsmattan och bryggan![]()
Jag har tonvis med äckliga jävla gäss vid vår sommarstuga som smyger sig upp på tomten via stranden för att lägga enorma skithögar efter sig! Jag önskar att jag hade en 45'a så jag kunde skjuta av lite skadedjur
Det ser faktiskt ut som en stor jävla hund har skitit på gräsmattan och bryggan![]()
Gåsar saknar fluffig söt päls, så de får ingen empati från mig![]()
Vänta tills du får mördarsnigglar i trägorden, många jess och anchor kekar murdarsniglar
![]()
Och vad tror du kragluddet på canadagoosejackorna kommer från, då?
n00b.
Vänta tills du får mördarsnigglar i trägorden, många jess och anchor kekar murdarsniglar
![]()
Du är ju inte ens moderator längre.
Det kommer från dunkuddar!
På päronens gård härjar mördarsnigglar. Vi hade jäss förut för att få bot på problemet men de sket så det small och avkomman var oroväckande lik mördarsniglarna them self så vi plokka rom å åt dåm i stellet.
Du har ju alltid pipit om att alla moderatorer e dumma i huvet, och "om jag vore moderator så skulle jag minsann", bla, bla, bla och bjäbb, bjäbb.
Här har du din chans, visa hur det ska gå till nu då![]()
Det kommer från dunkuddar!
På päronens gård härjar mördarsnigglar. Vi hade jäss förut för att få bot på problemet men de sket så det small och avkomman var oroväckande lik mördarsniglarna them self så vi plokka rom å åt dåm i stellet.
Och vad tror du kragluddet på canadagoosejackorna kommer från, då?
n00b.
"DE djuren", för hellvitte !..Någon som vet om man kan strypa kanadagåssar eller riskerar man att gå på en nit då? Fy fan va ja ogillar dem djuren!!!!!!!!!!111
Back to topic, bara för att du inte är moderator kan du fan inte börja spamma hur som helst.![]()
Har jag inte alls pipit om och det var ju på tal redan för fem år sedan att jag skulle rensa upp i det här träsket. Har för mig att Swedie var av annan åsikt, försökte blidka honom med att ge den andra posten till korvgubbe men det var kört.
Back to topic, bara för att du inte är moderator kan du fan inte börja spamma hur som helst.
Någon som vet om man kan strypa kanadagåssar eller riskerar man att gå på en nit då? Fy fan va ja ogillar dem djuren!!!!!!!!!!111
...det är "enklare" att suga tag straxt under huvvet ...
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |