En ren gåsmassaker!

Jag har tonvis med äckliga jävla gäss vid vår sommarstuga som smyger sig upp på tomten via stranden för att lägga enorma skithögar efter sig! Jag önskar att jag hade en 45'a så jag kunde skjuta av lite skadedjur :mad:

Det ser faktiskt ut som en stor jävla hund har skitit på gräsmattan och bryggan :mad:

Jag har tonvis med äckliga jävla gäss vid vår sommarstuga som smyger sig upp på tomten via stranden för att lägga enorma skithögar efter sig! Jag önskar att jag hade en 45'a så jag kunde skjuta av lite skadedjur :mad:

Det ser faktiskt ut som en stor jävla hund har skitit på gräsmattan och bryggan :mad:

Vänta tills du får mördarsnigglar i trägorden, många jess och anchor kekar murdarsniglar

snigelmums_800889b.jpg

Last edited:

Det är en jävla tur att dom inte skiter i flykten jallafall!

Dom flyger över här och sover på åkern bakom mitt hus, det är ett jävla kacklande när dom passerar och alla ska anropa för landningstillstånd.

Dessutom går inflygningen till umeå flygplats förbi här, något år hade dom så stora problem med gåsajävlarna att dom ställde ut gasolkanoner, det var inte ett dugg mindre irriterande :huvet

Vänta tills du får mördarsnigglar i trägorden, många jess och anchor kekar murdarsniglar

snigelmums_800889b.jpg

Frågan är ju dock vad som är värst, små avlånga bruna slemmiga saker som rör på sig och kekar upp din sallad eller små avlånga bruna slemmiga saker som luktar illa och fastnar under skorna när du trampar på dem?:gnissla :phogelbais

Och vad tror du kragluddet på canadagoosejackorna kommer från, då?
n00b.

Det kommer från dunkuddar! :mad:

snigelmums_800889b.jpg

På päronens gård härjar mördarsnigglar. Vi hade jäss förut för att få bot på problemet men de sket så det small och avkomman var oroväckande lik mördarsniglarna them self så vi plokka rom å åt dåm i stellet.

Last edited:
Du är ju inte ens moderator längre.

Du har ju alltid pipit om att alla moderatorer e dumma i huvet, och "om jag vore moderator så skulle jag minsann", bla, bla, bla och bjäbb, bjäbb.
Här har du din chans, visa hur det ska gå till nu då :tummenupp

På päronens gård härjar mördarsnigglar. Vi hade jäss förut för att få bot på problemet men de sket så det small och avkomman var oroväckande lik mördarsniglarna them self så vi plokka rom å åt dåm i stellet.

Jääässiken....eta killsnigglar. :eek: De va hårt

Du har ju alltid pipit om att alla moderatorer e dumma i huvet, och "om jag vore moderator så skulle jag minsann", bla, bla, bla och bjäbb, bjäbb.
Här har du din chans, visa hur det ska gå till nu då :tummenupp

Har jag inte alls pipit om och det var ju på tal redan för fem år sedan att jag skulle rensa upp i det här träsket. Har för mig att Swedie var av annan åsikt, försökte blidka honom med att ge den andra posten till korvgubbe men det var kört.

Back to topic, bara för att du inte är moderator kan du fan inte börja spamma hur som helst. :mad:

;)

Någon som vet om man kan strypa kanadagåssar eller riskerar man att gå på en nit då? Fy fan va ja ogillar dem djuren!!!!!!!!!!111

Det är väl förihelvete inte gåspäls i dunkuddar.
E du dum på rick-titt ällä?

Eta bice?
Yshlopyschlo.

..Någon som vet om man kan strypa kanadagåssar eller riskerar man att gå på en nit då? Fy fan va ja ogillar dem djuren!!!!!!!!!!111
"DE djuren", för hellvitte !:huvet

Och det går utmärkt att strypa dem om man så önskar. Men det är "enklare" att suga tag straxt under huvvet och se'n gör man
en kraftfull "handdukssnärt" med den lille gåssen. De är inte så
kaxiga efter det. :banana

ÖÖ.........äääää en fet gås ?
Röka ?
Hammarby !!!:yoparty

Har jag inte alls pipit om och det var ju på tal redan för fem år sedan att jag skulle rensa upp i det här träsket. Har för mig att Swedie var av annan åsikt, försökte blidka honom med att ge den andra posten till korvgubbe men det var kört.

Back to topic, bara för att du inte är moderator kan du fan inte börja spamma hur som helst. :mad:

;)

Någon som vet om man kan strypa kanadagåssar eller riskerar man att gå på en nit då? Fy fan va ja ogillar dem djuren!!!!!!!!!!111

Som båtmenska vetja at man måste mata gåssar och svans OFTTA!!1 Me bröd....vicktitt mata heeeela tidn... annas får man inte fisska i dems vikar... blir snabbt sajjonma annas .:mad:

[YOUTUBE-ID]6cV4FCwtTEo[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]6OStX_wrWGg[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...