En racingtjej med stil!

flugan skrev:
2658392 Naijj. Samuela är hon som kör den riktiga cykeln, Aprilian.

ewcrezv7dy_copy1.jpg

Hittade den här tabellen på top 7 :tummenupp Paolas teampolare heter Fabienne Migout & Samuela De Nardi kom trea med sin aprilia.

Ducati Girl skrev:
Hittade den här tabellen på top 7 :tummenupp Paolas teampolare heter Fabienne Migout & Samuela De Nardi kom trea med sin aprilia.

Tjejernas cup har en egen hemsida där man kan kolla alla resultat, förare, regler och anmäla sig till race osv på. www.motocicliste.net/ewcup

Ett race i den serien kostar 70 euro och kör man 2 eller fler race (dom körde 4st race 2006) så får man betala 150 euro för alla dom racen.

Last edited:
Axxexs skrev:
2658722 Tjejernas cup har en egen hemsida där man kan kolla alla resultat, förare, regler och anmäla sig till race osv på. www.motocicliste.net/ewcup

Ett race i den serien kostar 70 euro och kör man 2 eller fler race (dom körde 4st race 2006) så får man betala 150 euro för alla dom racen.

Tack för infon! Ska kika in på hemsidan!:)

Last edited:
Den här var ju riktigt rolig.
001.jpg

Det och bilden där hon mjukar upp i underställ säger att det är en tjej med humor.:tummenupp

Last edited:
okej... paola lär ju kunna köra hoj så man blir kär... men sen när hon tar av sig hjälmen är det kört :glömdet... enda bilden som fick mig att tro att det va en tjej va den när hon hade stället lite halvöppet så man fick en liten glimt av :tuttar... i övrigt ser hon ju ut som en kille :O

FireSalle skrev:
2658973 Den här var ju riktigt rolig.

Det och bilden där hon mjukar upp i underställ säger att det är en tjej med humor.:tummenupp

Fast det där aggregatet såg ganska otympligt ut, det måste ju ta i redan vid ganska måttliga nedlägg?

nskog skrev:
2660218 okej... paola lär ju kunna köra hoj så man blir kär... men sen när hon tar av sig hjälmen är det kört :glömdet... enda bilden som fick mig att tro att det va en tjej va den när hon hade stället lite halvöppet så man fick en liten glimt av :tuttar... i övrigt ser hon ju ut som en kille :O

:smasha

Paola ser inte ut som en kille...

Last edited:
Jag skulle gladeligen bli hennes depåslav för ett par lektioner på bana :tummenupp

DR-Zätare skrev:
2660237 Fast det där aggregatet såg ganska otympligt ut, det måste ju ta i redan vid ganska måttliga nedlägg?
Antar att hon får burka riktigt ordentligt, det är kanske därför det är gräsfläckar både på knäpuckarna och rumpan? :D

nskog skrev:
2660218 okej... paola lär ju kunna köra hoj så man blir kär... men sen när hon tar av sig hjälmen är det kört :glömdet... enda bilden som fick mig att tro att det va en tjej va den när hon hade stället lite halvöppet så man fick en liten glimt av :tuttar... i övrigt ser hon ju ut som en kille :O

Om du tycker hon ser ut som en kille:va ... då undrar man vad du tycker killar ser ut som ..Tjejer eller ????:D :D :tungan :tungan :rolleyes: :rolleyes: :)

SuperSport skrev:
2660385 Jag skulle gladeligen bli hennes depåslav för ett par lektioner på bana :tummenupp

:D Hon lär ju inte tacka nej till erbjudandet!

GixxerTina skrev:
2660455 Om du tycker hon ser ut som en kille:va ... då undrar man vad du tycker killar ser ut som ..Tjejer eller ????:D :D :tungan :tungan :rolleyes: :rolleyes: :)

Hehe, tror vi har svaret!:rofl :tummenupp

Last edited:
FireSalle skrev:
2660399 Antar att hon får burka riktigt ordentligt, det är kanske därför det är gräsfläckar både på knäpuckarna och rumpan? :D

Hm, kan va...:D

SuperSport skrev:
2660385 Jag skulle gladeligen bli hennes depåslav för ett par lektioner på bana :tummenupp

& när ni ändå är igång, så kan hon ju lära dig att wheela med en hand också!:tummenupp :D

cazzola200556182424376954214.jpg

J.Andersson skrev:
2660532 Det där behöver man inte vara tjej och ha en ducati för att klara av.
Nä, men det är sexigare med en tjej på en race-999:a, inramningen med armco-räcken och bana är också lite mer tilltalande än reflexpinnar och väg 52 ;)

Ducati Girl skrev:
2660522 & när ni ändå är igång, så kan hon ju lära dig att wheela med en hand också!:tummenupp :D
Nätack med tanke på hur oduglig jag är på att wheela och att jag betalar min Ducce själv så det avstår jag gärna. :kryckor
Men lite lite körteknik skulle sitta fint så kanske man vågade ställa upp i BOTT sedan :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti