En racingtjej med stil!

Ducati Girl skrev:
2651474 :D :tummenupp Oj, det trodde jag inte du menade!

Tyckte jag läste någonstans att Paola fick testa & köra Capirossis Moto GP hoj. Kanske var den dagen!! ;) :D

Du menar från en skala 1-5?:tummenupp

Jo i ditt garage såg det trevligt ut....:kär
Nej för fan en skala 1-10......kör fort gör hon nog men hon såg fan i mig inte bra ut....:(

cazzola200556182424376954214.jpg

En till cool bild jag hittade på Paola!!:)

cazzola2005112212530338909896.jpg
cazzola20051122125336338909896.jpg

Desmosedicin, Ducatis Moto-GP hoj, har Paola också testat...:tummenupp (Jag vill också!!:hoppa )

FireSalle skrev:
2651560 Exakt så där ser sin min drömtjej ut! Jag e kär :kär

Hehe, Paola har nog en Fan-club om du vill joina!:yoparty

Last edited:
hon verkar ju köra hoj bätrre än de flesta, undrar varför hon måste visa halva brösten? inget emot det, men undrar varför.. kanske hon gillar det, vem vet..

#space skrev:
2651568 Spons Sofiero! Fel språk för mig men visst är det Svenska lantchips o cider mm som är med o sponsrar...
Japp det verkar stämma. :tummenupp Synd att de inte sponsrar en svensk tjej men det är väl den Italienska marknaden de är ute efter.

Hon var snyggare med hjälmen pa, men det är väl en annan ocksa sa man ska kanske inte kasta glas i stenhus :rolleyes: :näsblod

Palmas skrev:
2651607 Japp det verkar stämma. :tummenupp Synd att de inte sponsrar en svensk tjej men det är väl den Italienska marknaden de är ute efter.

Man kan ju alltid hoppas!:gnissla :)

Ducati Girl skrev:
2651638 Man kan ju alltid hoppas!:gnissla :)

Var ju tvungen att glo lite på dina bilder i ditt garage eftersom det gick rykten om att du va snygg. Visst du ser bra ut grattis:tummenupp
Men det jag egentligen ville påpeka är var du bor: "Skåne, mellan Blentarp & Veberöd". Roligt ställe. När man bjuder grannen på grillat en sommarkväll så har man bjudit hela byn då eller? :D

OT! =)

Vapor skrev:
2651670 Var ju tvungen att glo lite på dina bilder i ditt garage eftersom det gick rykten om att du va snygg. Visst du ser bra ut grattis:tummenupp
Men det jag egentligen ville påpeka är var du bor: "Skåne, mellan Blentarp & Veberöd". Roligt ställe. När man bjuder grannen på grillat en sommarkväll så har man bjudit hela byn då eller? :D

OT! =)

:va Vad har det med Paola Cazzola att göra?:confused: :D

sandstream skrev:
2651692 Suzuki GSX-R1000 -05 säljes omgående, kan ta permobil i utbyte eller en resa till Långtbortistan :gråta

Så ska det låta...:tummenupp :yoparty

Last edited:
betsy skrev:
2651797 sådär blir du aldrig när jag visar mig med mitt monster:tungan

Kära Betsy!

Då finns det egentligen bara ett alternativ: skippa honom och umgås med sådana människor som skulle kunna tänkas uppvisa ett sådant beteende, om önskvärt.

/Ssss

Superlight skrev:
2651821 Kära Betsy!

Då finns det egentligen bara ett alternativ: skippa honom och umgås med sådana människor som skulle kunna tänkas uppvisa ett sådant beteende, om önskvärt.

/Ssss
Kära hjärtat!
Dig kan jag ju lura med grappa:pannkyss men låna mig din moppe ska jag också wheela med en hand...

betsy skrev:
2651829 Kära hjärtat!
Dig kan jag ju lura med grappa:pannkyss men låna mig din moppe ska jag också wheela med en hand...

Du får låna min! Men frågan är om jag vågar låna din. Oavsett, du får låna min. Oavsett om det är en 916 SP eller en 999R.

/Ssss

PS Du har väl kvar av den goda grapppan?!

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!