En polare kommer ha det jobbigt ikväll...

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Såg det här utspela sig på Facebook idag.:näsblod :rofl :hihi

Bifogat

• aj.jpg
    aj.jpg
    26.2 KB · Visningar: 1,247
Ja, men vem är Jannice nu då? En flamma på jobbet? :va

Såååååå skönt att jag la ner den där skiten för ett bra tag sen. Vuxna människor blir som jä*la fjortisar igen. For real.

Ett ex, som jag dumpat, la till mig som vän eller vad fan det heter. Sen skrev hon inget så jag antar att hon trodde att jag skulle bli ledsen när jag såg att hon fixat en ny gubbe och skaffat ett litet hus. Jag skämdes fan själv för att jag överhuvudtaget hade ett FB-konto och la ner det där.

Ja, men vem är Jannice nu då? En flamma på jobbet? :va

Efter lite detektivarbete så visar det sig att "Jannice" är en ganska söt liten pingla på "Mannens" före-detta jobb (ja eftersom han nu fått foten) :D

Misery loves company :tummenupp

Såååååå skönt att jag la ner den där skiten för ett bra tag sen. Vuxna människor blir som jä*la fjortisar igen. For real.

Ett ex, som jag dumpat, la till mig som vän eller vad fan det heter. Sen skrev hon inget så jag antar att hon trodde att jag skulle bli ledsen när jag såg att hon fixat en ny gubbe och skaffat ett litet hus. Jag skämdes fan själv för att jag överhuvudtaget hade ett FB-konto och la ner det där.
Javisst är det ett lunajstojm för "vuxna", det var väl ingen nyhet? :va Det känns som om det finns betydligt mycket viktigare saker att ödsla sitt liv på... :rolleyes:

Javisst är det ett lunajstojm för "vuxna", det var väl ingen nyhet? :va Det känns som om det finns betydligt mycket viktigare saker att ödsla sitt liv på... :rolleyes:

Jo, som att sitta och läsa Svensk DAM-tidning aka Aftonbladet :rolleyes:

Nä återknyter jag hellre kontakter med gamla förlorade vänner som jag inte sett på 15 år, från min föredetta hemstad. Men men, har man ett skitliv, som vissa verkar ha här, så brukar det visa sig lite varstans :tummenupp

Efter lite detektivarbete så visar det sig att "Jannice" är en ganska söt liten pingla på "Mannens" före-detta jobb :D

Mumma! :D

Nä återknyter jag hellre kontakter med gamla förlorade vänner som jag inte sett på 15 år, från min föredetta hemstad. Men men, har man ett skitliv, som vissa verkar ha här, så brukar det visa sig lite varstans :tummenupp

Precis. Har man familj och vänner utspridda lite varstans i världen så är det ett hyffsat bra sätt att hålla kontakten på. Bor man däremot kvar i samma lilla håla man föddes i, där alla känner alla och hälften är buksvågrar så känns det kanske överflödigt... :3freak

Tyckte precis som Nicke tidigare men har kommit underfund med att det nog är rätt så bra. Har dock inte skaffat det än men ser att tjejen har massa kontakt med gamla kompisar där. Själv har jag inga kompisar så det kvittar ju :D

Något jag blev arg på idag däremot var att se att jag hade fått ett bluff-mail från facebook-himself där de påstod att de var en gammal kompis till mig och ville att jag skulle regga mig för att kunna ta del av konversationer.
Jävligt fult sätt att göra reklam för sidan på, ren och skär jävla lögn! Nu gick jag inte på det men undrar hur många som har gått på det...?

Det *är* vuxendagis/Lunarstorm. 13 år sen jag lämnade hemstaden Luleå och har också varit utomlands både Hongkong och NY och jag tycker fortfarande att det suger. Vill man hålla kontakt finns mail, Skype, MSN, ICQ, telefon - ni fattar. Däremot kan man väl hitta gamla kontakter osv. Man är möjligen lite ursäktad om man bor utomlands då det blir en liten livlina för att de där hemma inte ska glömma bort en. Ens eget liv hemma står ju totalt still meden det rullar på för de andra. Det värsta jag såg var det där med att hålla på och uppdatera Facebook med "på väg till det och det, snart framme", "var på toaletten i fyra minuter men tillbaka framför datorn" - vem fan bryr sig och är inte det ett skitliv att sitta framför burken även på fritiden? Pust :) Nämnde jag att jag inte gillar Facebook?

har haft en diskussion i dag genom facebook pga ett statusuppdatering som du pratar om om ett program som jag tror du skulle gilla lika mycket som jag i så fall ;) http://twitter.com/ ett program bara för det endamålet, usch! Han har klagat på att jag gör gratisreklam o har på mig en sporthojströja, o han vill att man ska bli medlem på en såndär site? :P

Det *är* vuxendagis/Lunarstorm. 13 år sen jag lämnade hemstaden Luleå och har också varit utomlands både Hongkong och NY och jag tycker fortfarande att det suger. Vill man hålla kontakt finns mail, Skype, MSN, ICQ, telefon - ni fattar. Däremot kan man väl hitta gamla kontakter osv. Man är möjligen lite ursäktad om man bor utomlands då det blir en liten livlina för att de där hemma inte ska glömma bort en. Ens eget liv hemma står ju totalt still meden det rullar på för de andra. Det värsta jag såg var det där med att hålla på och uppdatera Facebook med "på väg till det och det, snart framme", "var på toaletten i fyra minuter men tillbaka framför datorn" - vem fan bryr sig och är inte det ett skitliv att sitta framför burken även på fritiden? Pust :) Nämnde jag att jag inte gillar Facebook?

Vem har snackat om fritiden? :) På fritiden gör man viktiga saker. På arbetstid facebookar man. :)

Och jag som inte ens har fyllt i ett personligt meddelande i MSN...

Häromdagen läste jag om en Twitter-gadget som via alla öppna trådlösa nätverk man passerar under dagen, genom sensorer insydda i en sele, uppdaterade när/var/hur en bäbis sparkade i sin mammas mage....

(www.hackaday.com tror jag det var)

Alltså alla som är någon har en Facebook. Har/hade en polare som är så otroligt jävla av så han vägrade, trots flera uppmaningar från oss andra, att skaffa ett konto. Kan ju säga att han inte hänger med oss så mycket längre. Nu skulle jag inte ens acceptera en vännerförfrågning ifall han till sist skaffade sig ett konto. Han är död för oss.

Alltså alla som är någon har en Facebook. Har/hade en polare som är så otroligt jävla av så han vägrade, trots flera uppmaningar från oss andra, att skaffa ett konto. Kan ju säga att han inte hänger med oss så mycket längre. Nu skulle jag inte ens acceptera en vännerförfrågning ifall han till sist skaffade sig ett konto. Han är död för oss.

:lol :lol

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...