En Pocketfighter!!

Snake

Nu på fyra hjul och 1/4 av effekten...
Gick med
1 Nov 2003
Hoj
vw-buss tilldenna sommar...
Var tvungen att plocka bort kåpan då ramställningen var helt otroligt sned från fabrik och då blev det ju en Pocketfighter!!!! :yoparty :yoparty :banana :banana :fyllisar :D

Faan va skönt det är att skruva på köksbordet. Önskar man kunde ta rettan under armen och bära upp den i lägenheten när det ska skruvas... :rolleyes:

Bifogat

• Kopia av IMGP4862.JPG
    Kopia av IMGP4862.JPG
    27.4 KB · Visningar: 367
  • Kopia av IMGP4863.JPG
    Kopia av IMGP4863.JPG
    29.4 KB · Visningar: 264
  • Kopia av IMGP4864.JPG
    Kopia av IMGP4864.JPG
    26.6 KB · Visningar: 277
  • Kopia av IMGP4865.JPG
    Kopia av IMGP4865.JPG
    27.9 KB · Visningar: 298
coolt.. man kanske skulle göra sådär å sätta dit ett gammalt crossstyre som man har ligger nere i källarn när den kommer :banana

Testa att bara sätta dit underkåpan, så den får lite mage. Tycker det ser helsnitsigt ut på min egen ;)

Jorrd skrev:
Testa att bara sätta dit underkåpan, så den får lite mage. Tycker det ser helsnitsigt ut på min egen ;)

Ska testas!! :tummenupp Ska se om jag inte kan hitta ett litet fejklyse oxå.. :D

Ser ju smidigt ut det där :) Annars funkar den fint ?

Kan ju tipsa om att bränsle och luftfilter verkar behövas bytas på de små sakerna om man inte vill ha massa skräp in i motorn.

Jensen skrev:
Ser ju smidigt ut det där :) Annars funkar den fint ?

Kan ju tipsa om att bränsle och luftfilter verkar behövas bytas på de små sakerna om man inte vill ha massa skräp in i motorn.

Bränslefilter ska handlas imorron. Kan också tipsa om att rengöra "tanken" för min var full av småskräp när jag tog isär den innan start. Tur att det är lätt att skruva med...

var ramen sne eller har jag missförstått allt ?

om den var otroligt sne så lär den ju inte vara så kul att köra eller ?

Snake skrev:
Var tvungen att plocka bort kåpan då ramställningen var helt otroligt sned från fabrik och då blev det ju en Pocketfighter!!!! :yoparty :yoparty :banana :banana :fyllisar :D

Faan va skönt det är att skruva på köksbordet. Önskar man kunde ta rettan under armen och bära upp den i lägenheten när det ska skruvas... :rolleyes:
du har ingen sambo va?eller över huvod taget en feminin varese i ditt hem va?med tanke på minimoton på köksbordet & vertygsskåpet intill.. :D :Bugar .när du blir stor ska du ha ett garage va?retas :hihi

apbot skrev:
var ramen sne eller har jag missförstått allt ?

om den var otroligt sne så lär den ju inte vara så kul att köra eller ?

Nä, inte ramen, ställningen som håller kåpan var 3 cm offcenter... :gnissla Lätt att bocka till dock.

Försök sätta en lykta där frame, typ Acerbis eller något. Så på med ett gammal styre och underkåpan som någon sa. Då blir den nog riktigt fin. :tummenupp

Hehe, ja det är väll ingen sådan där jätte bra passning på grejorna. Min bak ram är tom lite sned :tungan

här är mitt lilla monster.

"Trimmat" med ny luftfilter. Original var inte mycket att ha.

Bifogat

• mini1.jpg
    mini1.jpg
    73.5 KB · Visningar: 104
  • mini2.jpg
    mini2.jpg
    90.7 KB · Visningar: 141
  • mini3.jpg
    mini3.jpg
    81.8 KB · Visningar: 111
kanske skulle sno skyltarna från min z50 monkey och köra lite på gatan med en såndär.... undra vad polisen säger???

ItePiru skrev:
här är mitt lilla monster.

"Trimmat" med ny luftfilter. Original var inte mycket att ha.

Vad petade du i för filter? Tänkte byta jag också...

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back