En nying till

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Ort
i skogen
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
Goddagens, hojakare! Har kommer annu en newbie pa eran sida som bara tankte saga tjena...
Ar en f.d. mx-akare, som lessnat pa att ligga pa sjukhuset med diverse benbrott etc, sa darfor tar jag nu mitt mc-intresse till asfalten och hoppas pa mycket kul och inga krascher :)
Haller som bast pa att fixa kortet, och hoppas att mina hojburna polare staller upp som handledare sa att aven jag kan fa aka lite innan hosten!
Har nu inforskaffat en VFR800, som jag tror blir en klockren forstahoj, men egentligen ar jag mer inne pa en racer...kanske kan skaffa mig en gammal ex-rrhoj nasta sommar och dra till Karlskoga for att lara mig hur asfalten ska hanteras.

Men, men...nu ska kortet som sagt bargas forst o framst! Gasa lugnt /Lasse
 
Välkommen! Skönt att höra att du äntligen kommit rätt i livet. Sporthojar och RR är det ju som gäller.... ;)
 
:) tack for erat trevliga mottagande! nu har jag fixat 3 st handledare, som varierar fran farttokige mats s till offroadburen grabb modell lugnare :banana
sa snart ses vi pa vagen! /Lasse
 

Bifogat

  • 64-64981617064.jpg
    64-64981617064.jpg
    35 KB · Visningar: 35
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top