En ny sheriff i stan

Moahahhahha!

Har bilden som bakrundsbild nu, men vafan tillät polisen det där eller stod den bara o vänta på service utanför mecken där du står?
Årets bild som någon sa ; )
 
Klart han bara lånade den utan att de ens visste om det, snuten brukar ofta ha hojar där på service (har jag för mig iaf) och det står väl inte o vänter medans JHAM gör servicen.. =)
 
Last edited:
Bluegreengrey skrev:
Klart han bara lånade den utan att de ens visste om det, snuten brukar ofta ha hojar där på service (har jag för mig iaf) och det står väl inte o vänter medans JHAM gör servicen.. =)


Vissevasse, Ni har fel alla ihop :crash

Ni bare tror att ni vett om vem det är på bilden - men, det är det inte.. :confused:

Jag har juu mina BMW connections... :fakta

Bilden på personen i fråga, är en av dom nya Polis´sar som ska sätta sig i respect blandt sporthojs folket.
Dom har päls overallt och dom ger fingar att sporthojarna. Dom vett att dom kommer fram på deres BMW´zz. Och sen kommer dom inte mjölk på sina cornflakes - men, Gammel Dansk!

Vi så ju också en annan Polis som spanade på Rörken förre veckan.

Jag gissar att det är en större kampagn är på G och att det börjer nu strax innan sporthojs festen :öl
 
Jag tror att Dansken är snut!

1. Han kör stor BWM
2. Han är galen, (poliser är väl inte vid sina sinnens fulla bruk)
3. Han är bergis inte dansk, utan han håller på och infiltrerar.
Typ snuten i Fast & Furious
4. Han säger ju själv att "Jag har juu mina BMW connections..."
 
Galne Dansken skrev:
KRYPTOPOLIS

är dom!

Just det.. Det är inte jag som sitter på hojen, utan det är en av de nya kryptopoliserna. :crash

(eller också så fanns det ingen polis i närheten, så jag passade på att posera lite)
 
H-Klint skrev:
Jag tror att Dansken är snut!

1. Han kör stor BWM
2. Han är galen, (poliser är väl inte vid sina sinnens fulla bruk)
3. Han är bergis inte dansk, utan han håller på och infiltrerar.
Typ snuten i Fast & Furious
4. Han säger ju själv att "Jag har juu mina BMW connections..."

:skrämd

Jag ska aldrig mer köra om "dansken". Härnäst slår han väl på blåljusena på Rörken...... :o
 
Hmmm
Om dansken slår på blåblink så är det bara att gasa mera
:) , alla sporthojåkare gör ju så tydligen.

Och sen vad kan dansk polis göra i swedala :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top