En ny provokativ fortåkar-MC-klubb har bildats i Stockholm!

Hahaha, skaffa nu en moppe och kom med ut och gasa RoLLer, det fattas ngt i den Stockholmska gatubilden när du och Mattias inte är med...

Fredrik:crash

"Sen måste jag fan få ur mig det här..., Jag vill påstå att Göteborg kan fan inte köra MC for shit! Jag har aldrig sett så jävla många plantor på 2 hjul i en och samma stad."

Ööö för faaaan! Vad är det ja här?
Haru blivit tokig? :7peta

Fjollträsk eller Götet, vilken patetisk debatt. Min erfarenhet är att de svenskar som verkligen kan åka hoj definitivt inte kommer från dessa ställen. Slip-on, GoPro och tröjjja med provokativ text må gälla i dessa städer, men de vinner varken race eller mästerskap...:arsele

Ok ok ok, jag erkänner, det är jag och jag är full såsom en alika i ett apstadie.
Men va faaaaaan, nån jävla kvalitée kan man väl kräva på snutte som skattebetalare va?

Att Göteborg anställer CENSUR som snuttar och haffar en innan man ens fått på tändningen?! *suck*

Men den sista fortkörande Stockholmaren på mc gick det väl inte så bra för enligt media ... :crash

Last edited by a moderator:
Roller is back, praise the lord!

Mattias måste komma ut också.

Detta är början på slutet :tummenupp

:rolleyes: Lycka till med din nya klubb.
Den verkar fräck och du får säkert några nya snälla kamrater.

Ja va hälläte för trött när jag haxxade revision #1 av den här rullen sist. Sorry guyz, jag blev missnöjd när jag kollade på den idag och har slipat till kanterna lite. Nu känns den mycket mer fett yalla med tyngre.

Färgerna Rött - vitt på loggan valde jag förexten för att det inte finns nån annan MC-klubb som använder just dom färgerna. Man pallar inte med att det blir nåt Blitz Krieg mellan Mötorcüklerz och nån annan jävla n00b-klubb som tror dom e nåt!

Aja, Revision 2.o - Directors Cut verren ligger uppe nu.

http://www.rendrup.se/anna.wmv

Fett..

Jag som trodde de ballaste i hufvudstaden var de där potatisarna? Men jag kan ha fel.. :va

Äh, dom e fett slut, passé. Har inte nåt nytt att ge, droppar 'dick shit' med kvalité.

Mötorzüklerz levererar bomb-skit för dig när vi rockar vår grej!

_VI_ tar gatan tillbaka!

/ RoLLER - Prezident

Säger som roller sa så bra till småchicksen på macken när dom sa att dom var 14år

#Perfekt!#

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...