En ny klant

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Ort
wd
Hoj
Ingen
Tjena. Halkade in här, fråga mig inte hur. Just köpt en mc och skall spendera vintern med renovering och upphottning ;)

Listan på vad som skall göras täcker en a4 sida och kostnaderna kommer att gå över priset på själva hojen (Suzuki GSX 750 EF).

Det är min första hoj och körkort blir det till våren, förmodligen. Vad skall jag säga mer.. jag heter Johan och är 22 år?

:fyllisar
 
Backblade skrev:
Tjena. Halkade in här, fråga mig inte hur. Just köpt en mc och skall spendera vintern med renovering och upphottning ;)

Listan på vad som skall göras täcker en a4 sida och kostnaderna kommer att gå över priset på själva hojen (Suzuki GSX 750 EF).

Det är min första hoj och körkort blir det till våren, förmodligen. Vad skall jag säga mer.. jag heter Johan och är 22 år?

:fyllisar


Tjo...välkommen...najsig hoj. Hade en 84 tidigare. Varva den som fasen så är det bra stick i den. :-) Vad hade du tänkt göra med den?
 
Välkommen!! :tummenupp
hade en sån hoj en gång i tiden :)
attachment.php
 
Klrz skrev:
Tjo...välkommen...najsig hoj. Hade en 84 tidigare. Varva den som fasen så är det bra stick i den. :-) Vad hade du tänkt göra med den?

- Omkopplare
- Styre
- Handtag
- Koppling + bromshandtag
- Glas för instrumentbräda
- Miniblinkers
- Kåpmonterade backspeglar
- Däck bak och fram
- Bromsbelägg
- Renoveringssatser
- choke wire + handtag
- kopplings vajer
- gasvajer
- tanklock + skyddande dekal runt
- slipon
- tändstift
- olja + filter
- Kedja
- sadel
- styrlager
- gaffelbensdamasker
- ev ny kuts
- lackering av kåpa och hoj
- nya dekaler

Allt det här behöver faktiskt inte fixas men jag vill ha en fräsch och annorlunda look på den.

Skall sno lite grejer från en R1:a, får se hur det blir. Allt kommer nog inte passa men med lite svet(s)+-t så skall det nog gå.

Den är faktiskt en 84 också.

(Tack för allt välkomnande ;))
:squid
 
Last edited:
Helvete, jag trodde du kallade dig "Backbabe".

Jaja, välkommen ändå dårå.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top