En ny film som jag pillade ihop i kväll

bra film, bra musik....lite kort bara...den lämnar efter sig en sötma av mersmak.... :banana

skitbra.. precis som dom gamla pmc filmerna (copday bla) när det är filmat i stan och i trafik.. snyggt!

Fruktansvärt hemsk musik! bland det värsta jag hört någonsin. De ska va hiphop! :)
Annars var den kanoon
sätt igång KRS - That's the sound of the police - på nästa rulle när farbror blå kommer :tummenupp

Sådärja, då var abstinensen höjd ett par promille igen.

Just nu så skiter man i hur det är redigerat (det var inte så illa faktiskt), bara det är hojåkning med i filmen.

//D

Äh, du är för självkritisk. Var inge fel på den där filmen. Det e ju hojåkat man vill se.

Det e ingen djeffla biggie att slänga upp en amatörfilm hära. Skiten ska lixom inte upp på biograferna. Vi gör det ju dessutom gratis. Dom som klagar får en käftsmäll!

keep it up Bad Toy!!! :tummenupp

yonsson skrev:
Fruktansvärt hemsk musik! bland det värsta jag hört någonsin. De ska va hiphop! :)
Annars var den kanoon
sätt igång KRS - That's the sound of the police - på nästa rulle när farbror blå kommer :tummenupp
:zpy:zpy:zpy:zpy

RoLLER skrev:
Det e ingen djeffla biggie att slänga upp en amatörfilm hära. Skiten ska lixom inte upp på biograferna. Vi gör det ju dessutom gratis. Dom som klagar får en käftsmäll!
säger det samma!
härlig film tycker jag. behöver inte vara mer än så egentligen :)

Vem är det som äger den där fightern i början, typ grön?
Någon på sporthoj?
För den ligger nämligen smälld på en skrot nära mig :3freak

Last edited:
Nostalgi! Kommer ihåg den kvällen i Tyresö, så som det var igår. En av sommarens bästa kvällar, Buell Center-Vaxholm-Rindö- Värmdö-Nacka-Tyresö på 14 minuter. :confused:
Och du! Filmen är ok :tummenupp

Gött å se!!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp Snygg film!!!

Nu får det ta och bli vår snart!!!......och vintern har inte ens kommit ännu :död :död

Svingo film! :tummenupp
Förtäskig musik bara! Menar inte bara att musiken är dålig utan att den inte passar heller..

Kanonfilm. Lyser upp höstmörkret!
Dagarna är ju lite korta nu och det verkar som om alla har ställt av. Iofs börjar det bli rätt kallt...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph