En ny film som jag pillade ihop i kväll

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
Som sagt jag e ju ingen hejare på det här än :fyllisar :fyllisar :fyllisar
Men jag kanske kan bli vem vet? *S*

Tryck HÄR!

Att du vågar lägga upp en egentillverkad film som nybörjare, det går inte, man ska vara född som ett proffs inom det ämnet annars riskerar man att bli utbuad. :3freak
Utav någon underlig anledning så tycker jag att sån där musik inte riktigt passar till en sådan film, även om jag lyssnar på liknande musik privat, men det är ju en smaksak. :tummenupp

I övrigt var det en trevlig film som verkligen inte fick en att sakna dom sena sommarnätterna då man var ute och gjorde gatorna osäkra :huvet

CayLe skrev:
Att du vågar lägga upp en egentillverkad film som nybörjare, det går inte, man ska vara född som ett proffs inom det ämnet annars riskerar man att bli utbuad. :3freak
Utav någon underlig anledning så tycker jag att sån där musik inte riktigt passar till en sådan film, även om jag lyssnar på liknande musik privat, men det är ju en smaksak. :tummenupp

I övrigt var det en trevlig film som verkligen inte fick en att sakna dom sena sommarnätterna då man var ute och gjorde gatorna osäkra :huvet

D är lugnt jag kan ta kritik... Var av musik valet så vete fn varför det blev så men men :banana

betsy skrev:
Jag kan inte se film på jobbet :huvet Men den va säkert jättefin ;)

Betsy vetu vad jag hitta ? :) Jo hag hitta lite gammal finlandsbåts film som jag klippt ut så nu ska jag bara mecka ihop nå oxå *S* :banana :banana :banana

BadToy skrev:
Betsy vetu vad jag hitta ? :) Jo hag hitta lite gammal finlandsbåts film som jag klippt ut så nu ska jag bara mecka ihop nå oxå *S* :banana :banana :banana
Varför göra det nu, vänta till på söndag istället :7peta Kanske dyker upp nåt mer skoj du kan mecka med då :fyllisar

betsy skrev:
Varför göra det nu, vänta till på söndag istället :7peta Kanske dyker upp nåt mer skoj du kan mecka med då :fyllisar

*S* ja jag tänkte ta med kameran eller rätt sagt båda så ska det nog kunna bli nå kul ;) Har någon kört minimoto i koridorena eller hur det stavas på en Finlandsbåt? *ASG* :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Var ute o körde idag i +2 gradig väder. yay! Även fast jag är typ sjuk redan. Var en trevlig runda. Skulle dock sitta aningen bättre med +20. Aja, 5 månader då.

Jag tyckte att filmen var kanon. Ser gärna fler alster från dig. Fast den får mig verkligen att längta till sommaren.

filmen förlängde ju sesången en aning ju :tummenupp tack för titten.

Tyckte det var en trevlig film!
Lagom burn, lagom wheelies.
Även om vissa prylar kunde hållts undan från allmänheten :gnissla
Men musiken funkar, jag gillar metal men detta lirade bra tyckte jag.
Filmen ändrar ju karaktär från sentimental och drömmande till hård och busig om man tex väljer hårdrock eller hipp hopp.
Klippningen tyckte jag med var bra, med tanke på din egen "amatörstämpel" så är det kanon.
Fasen vad jag vill ha en DV-kamera nu, men framför allt så blev man ju sugen på att köra bike! :huvet
//Tobbe

Coolt

Jag har sett diverse åkningar där innan, mina kusiner bor typ 3km därifrån.
Det kanske va ni?

Mysig film iallafall, gillade mc-budet :)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph