en motard åkare till i göteborg imorgon..

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
har nu sålt min r1...och skall köpa en KTM 625 smc imorgon....blev chockad över det sk 21kw som det står på papprena..men sedan fick man veta sanningen om dessa hojjar och dom har ju runt 60hk utan strypningarna....
så imorogn skall det handlas billig 05:a...kolla på bilden o njut..
RASORBLADE nyp till kärringen hemma o ta med hushållskassan o köp en du med...hehehehehe

Bifogat

• full.jpg
    full.jpg
    72.7 KB · Visningar: 97
R1 Jonaz skrev:
har nu sålt min r1...och skall köpa en KTM 625 smc imorgon....blev chockad över det sk 21kw som det står på papprena..men sedan fick man veta sanningen om dessa hojjar och dom har ju runt 60hk utan strypningarna....
så imorogn skall det handlas billig 05:a...kolla på bilden o njut..
RASORBLADE nyp till kärringen hemma o ta med hushållskassan o köp en du med...hehehehehe

Hehe!!!!!
Har 220.000:- liggandes..................

Men det mesta är till större bil. Fast vi får väl se nästa vecka............ :D

Du får komma å visa upp den!!!

Jag hade med tänkt att köpa en sådan i höst =)

Fast jag kommer nog köra med 21 kw ett tag tills jag får köra obegränsat.

Ska och kolla på superbike imorgon, där du ska köpa din eller?

Äh vänta ni bara tills jag blir frisk i benet så skall jag köra om er allihopa :hihi

Grattis till bra val av hoj !!

KTM rokks!!

JAPP!

Början av nästa vecka har GBg ännu en Retardåkare.....!

Bifogat

• 3752037.jpg
    3752037.jpg
    51.2 KB · Visningar: 68
Vad kul, då slipper jag vara färskingen. Jag var precis ute i torslanda och lekte, fast det var iofs mer intressant att kolla på Nikl@s ek... :yoparty
Men faaan vad kul det e med motard :)

Också ny motardåkare(passagerare?)..... Var ute på första seriösa turen idag efter jobbet! Löjligt kul fordon!!!! :) Har inte kört mc på 4år men kryssade runt stan i rusningstafik och lät 660n skutta med framhjulet samt andra lämpliga avrostningsövningar..... Trodde jag var mogen herre nu, men det kändes som och fylla moppe igen.... Ljusnar det snart? Måste sova nu så det blir imorgon snart!! :)

Jasså Rasor: de blir en sådan där Långafarbrorwannabeehoj á la Duke för din del.....kul men ja kommer ha mer hk i min...hehe fick tydligen runt 64hk om man kittade om en 625smc....PM:A ditt nummer till mig så kan ja ta en sväng om..

Ja den skall köpas på Superbike.....

Lången: Tråkigt med ditt ben....men men nästa säsong e vi fler RETARDER i stan helt enkelt..

R1 Jonaz skrev:
Jasså Rasor: de blir en sådan där Långafarbrorwannabeehoj á la Duke för din del.....kul men ja kommer ha mer hk i min...hehe fick tydligen runt 64hk om man kittade om en 625smc....PM:A ditt nummer till mig så kan ja ta en sväng om..

..

Vet faktiskt inte vad det är i Duken??
Highflow top
Mikuniförgasare
Sebring helsystem
Öppnad luftburk..

Kanske 60hk??? i nedförsbacke, medvind och solen i ryggen!! :hihi

Back