En moddad CBR =)

Bio_Head

Newbie, nu mera MED lämp
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Honda XR125L
Jag tycker den va snygg.... allt utom ljuddämparna fult när dom sitter under baken!!! :tummenupp

Mögel skrev:
Jag tycker den va snygg.... allt utom ljuddämparna fult när dom sitter under baken!!! :tummenupp

tack så mycket =) Jag tycker tvärt om :näsblod
fult med fett rör på sidan, :3freak

men men ,det är ett smak tycke :banana

Bio_Head skrev:
tack så mycket =) Jag tycker tvärt om :näsblod
fult med fett rör på sidan, :3freak

men men ,det är ett smak tycke :banana

Ja det funkar på en ban hoj men jag tycker det blir fult med nummer plåten!!

överflödiga diskusioner så sök på shoppa photoshoppa..har blitt nån tävling. :)

Bio_Head skrev:
fult med fett rör på sidan :3freak
Jag tycker desamma. Btw, vilken standardhoj var först med ljuddämpare under sadeln :rolleyes: ?

Din kompis är väldigt bra på ps. Snyggt gjort!

zeo skrev:
Jag tycker desamma. Btw, vilken standardhoj var först med ljuddämpare under sadeln :rolleyes: ?

Din kompis är väldigt bra på ps. Snyggt gjort!
Det var då inte ducati som alla tror om jag inte missminner mig...

freddexwing skrev:
NR400 och RD500, NR750 är hojar som ploppar upp...
Tack så mycket för svaret, designen ser gammal ut :hihi . Ska kolla dem närmare på nätet, de ser äldre ut än 916.

zeo skrev:
Tack så mycket för svaret, designen ser gammal ut :hihi . Ska kolla dem närmare på nätet, de ser äldre ut än 916.

Kan bero på att de är äldre... :/
Honda hette NS400R, trecyllig tvåtakt med en pipa i prutten och en vid var sida.

Den shopade versionen tycker jag är snyggare... snyggt gjort förutom skuggan vid bakhjulet... det ser jävligt konstigt ut...

Olof.B skrev:
Den shopade versionen tycker jag är snyggare... snyggt gjort förutom skuggan vid bakhjulet... det ser jävligt konstigt ut...

Mjoo, det bidde lite fel på skalan, svingen å hjulet är från en Retta =) :tungan så d... aa blev som d blev ;) :gnissla

Öhmm, ni ska få en bättre bild å den... efetr som alla kalagar på den så ska han göra en finare :fatta!

nån dag....

Bio_Head skrev:
Lo

Min kompis satt hemma hos mig iår å målade lite i hotoshop. Jag sa till han å modda en CBR600 RR, han hittar bilder å gör det här.

Först laddar han ner denna bilden:

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/05_CBR600RR_BlkTri.jpg

lekar lite, hittar nya saker målar om... och gör denna skönheten: Jag ÄLSKAR en Cuten :D;)

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/CBRMod_.jpg

:hihi ÄRdet fler som målar om Cycklar i PS ? :) visa era resultat då ?! :)
Kan du inte göra en röd med svart orginalsving o svart ram?
Funderar på att lacka min sving svart...

Jaha då kör vi väl då, shoppa loss ni som kan. Ni har ju ett jättefint objekt här!!

Back