En miljon svenska män vill ligga med Linda Rosing. Är du en av dem?

Din relation till Linda?

• Antal röstningar
    0
Last edited:
Gör väll inget att bilderna är photoshopade.
Det är tjejer i verkligheten också.
Fast det levereras från åbro, pripps och absolut, i stället för adobe.
Desutom finns det photoshop för tjejer också.
Kallas för smink och push-up.

Så i verkligheten är det dubbelt fusk. :D

PM:ar dig svaret på den frågan. :tomten

:cpparty

Angående tråden vill jag ytterligare påpeka vilken vidrig varelse (till utseendet då naturligtvis eftersom jag inte känner henne) Rosing är.
Inte ens om jag blev full skulle jag gå hem med henne.

Duckie, om du var kille, skulle du idka samlag med kvinnan ifråga?

mjaa, jag kom att tänka på en sak: det är ju så uppenbart att såpass många snubbar vill sätta på henne och det blir säkert humor-tv utav det hela och sen ska hon i slutändan välja en som verkligen får göra det, men trots det, konventionellt och förväntat. we've seen it before så att säga.

så varför inte vända på steken:

rosing låter en miljon snubbar sätta på henne och väljer den som, utifrån hennes personliga kriterier (eller produktionsbolaget?), gör det bäst.

Så du tror inte att fler, eller t.o.m alla tjejer som ställt samma fråga, hade kunnat få samma svar: Du är bara avis.
Märkligt. Men förklara gärna varför du bara tror att det gäller Duckie, och t.ex inte dig?Du tror inte att svaren i tråden kan vara rätt generella? Eller tror du att alla svar (om du orkar läsa dem) är riktade just till Duckie?

Det tror inte jag.

Dels för att jag vet att hon inte har nåt att vara avis på hos Rosing, dels för att jag ser flera i tråden som talar just generellt.

But...

Whatever makes You happy... ;) :blah

För att alternativet i pollen (frågan som ställdes av Duckie) är "DU är bara avundsjuk...? Därför borde ju rimligtvis de som klickat i det alternativet anse/tro att HON bara är avundsjuk...

Det var du som sa att jag skulle kolla svaren i pollen istället för att bry mig om vad som är skrivet i tråden, så därför verkar det dumt att du nu försöker tillrättavisa mig genom att prata om att det som står i tråden är riktat till alla. Det förstod jag faktiskt utan att du hade behövt upplysa mig, men det var ju inte det som stod i tråden som var det väsentliga enligt dig.

Och om jag orkar läsa dem? Det är ju det jag har gjort. Det var ju därför jag uttryckte min förvåning över att ingen hade skrivit att alla tjejer som tycker att hon är ful bara är avundsjuka. Har du själv läst?

Och förresten. Vem fan har nåt att vara avundsjuk på Rosing för? :confused:

PM:ar dig svaret på den frågan. :tomten

Varför diskrimineras jag!? :gråta
Jag vill oxå veta!

Är inte han typ 1.50 lång eller nåt?

1,35 har jag hört... :the elves-varning på honom

För att alternativet i pollen (frågan som ställdes av Duckie) är "DU är bara avundsjuk...? Därför borde ju rimligtvis de som klickat i det alternativet anse/tro att HON bara är avundsjuk...

Det var du som sa att jag skulle kolla svaren i pollen istället för att bry mig om vad som är skrivet i tråden, så därför verkar det dumt att du nu försöker tillrättavisa mig genom att prata om att det som står i tråden är riktat till alla. Det förstod jag faktiskt utan att du hade behövt upplysa mig, men det var ju inte det som stod i tråden som var det väsentliga enligt dig.

Och om jag orkar läsa dem? Det är ju det jag har gjort. Det var ju därför jag uttryckte min förvåning över att ingen hade skrivit att alla tjejer som tycker att hon är ful bara är avundsjuka. Har du själv läst?

Och förresten. Vem fan har nåt att vara avundsjuk på Rosing för? :confused:

Jaja... ;)

Och: Nej, inga tjejer med eget självförtroende behöver vara avundsjuka på LR.

Last edited:
Att ens tänka på denna vidriga kvinna gör att jag vill kombinera kaustiksoda, såpa och något effektivt schampo för att sedan sedan tvätta hjärnan fri fån denna smuts. Nej, lås in henne i fulhuset...

Ney! Jag spikar hellre fast kuken, i ett brinnande hus:zpy

Skulle bara min kärring släppa övervakningen av mig under en minut lr två skulle jag gärna krypa på:rolleyes:

Jag tycker att det är störigt att anmäla mina inlägg.
Jag uppmanar alla dem som också tycker så att sluta vara snälla
mot dem som gör sådana löjliga anmälningar.
Det tycker jag ni också ska uppmana dem.

Tycker ni att det är OK att göra sådana fåniga anmälningar?

Om du ger oss en vettig förklaring till ditt fåniga beteende så kanske du slipper bli anmäld hela tiden?

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna