Tycker det är trist med alla hatkommentarer om bilföraren även om det är fullt naturligt. Den personen som körde bilen mår säkert riktigt jävla dåligt utöver dom fysiska skadorna. Att ha orsakat en annan människas död är något som den personen kommer att ta med sig till sin grav och är abslout inget jag skulle önska min värste ovän. Att känslorna svallar när sådant här händer är som sagt naturligt men det är inget skäl för att önska livet ur bilföraren eller lägga hela skulden på bilföraren innan det är bevisat. Vem som är ansvarig lär polisutredningen visa. Min egen högst personliga åsikt är att det gick långt över den tillåtna hastigheten vid olyckstillfället. Skadorna på bilen och hojen tyder på det. T-korsningen där det hände har det precis blivit 70 km/h från att ha varit 50. Som sagt, min egen åsikt men efter ha sett hur det såg ut på olycksplatsen så kan man bilda sig en ganska bra uppfattning om hur det hela gick till. Som jag ser det så finns det bara offer i denna historien inkluderat bilföraren. Bilförare

är någons mor, far, bror, syster och kompis. Detta är en tragisk olycka utan uppsåt. Försök att ha det i åtanke.