Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte bättre i sådant fall att äta riktig pizza?
Billys och Gorbys åt jag i min ungdom för att jag inte visste bättre. Fram tills dess att jag spytt vid två tillfällen och insåg någonting som hade med kvalitet att göra.

Nejdå. Riktig pizza har ju en svettig turk rullat sin buk i. Kolla nästa gång så kommer du se spår av hans yviga raggar-rand i den smälta osten. Billys borgar för högsta kvalitet.![]()

Mongolian barbeque.
rakt av..
man får i sig allt man behöver (o lite till).
Smörgåstårta är det värsta som finns! Bara skåningar som äter.
Jag och syrran kom på lagen om smörgåstårta... Alla hatar det men tror att alla andra älskar det och vågar inte sticka ut näbben och säga emot så därför bjuds det på detta helvitte konstant och tårögda stackars människor får sitta och nöta i sig skiten.
Jag skulle äta tjilikånkarne. Böner, kött, massor av grönsaker, bröd, mm. Jag tröttnar aldrig.
Alla älskar smörgåstårta helt enkelt, och de som påstår att de inte gör det har ju bara ätit fel smörgåstårta helt enkelt.
Alla älskar smörgåstårta helt enkelt, och de som påstår att de inte gör det har ju bara ätit fel smörgåstårta helt enkelt.
Ähh, det är ju bara du och din syrra som är utvecklingsstörda i så fall. Jag har hört talas om EN person tidigare som ogillar smörgåstårta, men han är en sån där fjant som är kräsen och inte äter all typ av mat.
Negative! Det är eklitt!
Vitt bröd varvat med majonäs, böckling, geléhallon, jordärtskockspurré, pepparrotsgrädde, mimosasallad, korvspad, leverpastej, mesmör, sylt, mm fifaan!
Billys Panpizza. Den innehåller nästan allt ur kostcirkeln:
Negative! Det är eklitt!
Vitt bröd varvat med majonäs, böckling, geléhallon, jordärtskockspurré, pepparrotsgrädde, mimosasallad, korvspad, leverpastej, mesmör, sylt, mm fifaan!
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |