En månad kvar till jul..AW dax

Deadmetal skrev:
..
En liten rest på notan blev det, men den avskrevs då jag smörade lite för :tuttar i kassan :D

Åh fasiken, det måste ha varit mina jordnötter jag beställde in... :hihi

Tänkte inte på dom när jag checkade ut.... :brinnerup sorry!! :)

Deadmetal skrev:
Det var trevligt sällskap och god mat, lite synd bara att man inte kunde ta vägen hem till sängen istället för att åka till jobbet :crash

Hörrni... är det ingen som tar några bilder nu för tiden...??? Jag som flyttat lite på mig glömmer ju nästan bort hur ni ser ut ju... Skärpning hörrrrrni!!! :tungan

//D

Taz skrev:
Hörrni... är det ingen som tar några bilder nu för tiden...??? Jag som flyttat lite på mig glömmer ju nästan bort hur ni ser ut ju... Skärpning hörrrrrni!!! :tungan

//D

Skärpning?

Svårt att få suddigt folk på bild serru!
Där i ligger problemet!

Taz skrev:

//D
Håller med dig.
När jag väl lyckas ta mig ut på en AW så lovar jag dig att du kommer få se några bilder iaf.

JoS skrev:
Håller med dig.
När jag väl lyckas ta mig ut på en AW så lovar jag dig att du kommer få se några bilder iaf.

1. Som det gjordes i gamla dar (JoS kan intyga) är målet för suddigt, ta en extra öl så du blir lika suddig själv... sudda i fas alltså... då ska du se att det klarnar. :)

2. JoS, jag räknar med dig... när det gäller suddiga objekt har du alltid varit kung... :tungan

//D

Eftersom "min" kamera oxå bor i stockholm, så har jag införskaffat mig en egen =) så nästa gång ska jag banne mig infinna mig på After Worken. OCH DÅ, kommer det bli dokumenterat igen, klä gärna ut er eller så ;)

(fast när jag tänker efter så kanske inte det behövs.... =)

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025