En månad efter vurpan....Köpa Sv 1000?

-=ROBBAN=- skrev:
nja då skulle jag nog föredra sv1000 ser bra mycket vassare ut enligt mig..

/R

:nicka

Passagerare sitter väldigt bra på en sv, högt och inte allt för skarp benvinkel om det ngn gång skulle vara aktuellt att skjutsa.

Bifogat

• lilla bus1.JPG
    lilla bus1.JPG
    53.7 KB · Visningar: 43
  • lilla bus2.JPG
    lilla bus2.JPG
    26.4 KB · Visningar: 49
  • lilla bus3.JPG
    lilla bus3.JPG
    29.8 KB · Visningar: 51
Last edited:
2fast4hjo skrev:
Varför ifrågasätter du :3freak

:huvet det står/stod ju en på mc-kompaniet precis brevid min hoj när jag köpte den
De sysslar med parallellimport så det tar in efter kundens önskemål, vill du veta ngt mer så kan du pm:a mig.

Jag VET att KGK inte har tagit hem några SV1000-05, så de som du sett är ju IMPORTERADE eller hur??? :kocko Det jag ville få Robban uppmärksammad på är att det är många som skriver -05 i annonser fast det är -04:or..Precis som det var på den hojen han ringde och kollade upp..Om du kollar vad jag skrev så frågade jag honom om han annars skulle ha en imoprthoj om han skulle ha en -05..

Milla skrev:
Jag VET att KGK inte har tagit hem några SV1000-05, så de som du sett är ju IMPORTERADE eller hur??? ..

Du frågade ju robban "ska du importera själv då?"

Då svarade jag med att det visst finns sv 1000 05: ute i butik och att det är alltså möjligt att köpa en sv 1000 05 utan att SJÄLV behöva importera :fakta . Firmor som gör detta är t ex www.rmconsult.se och www.mc-kompaniet.se Går man in på hemsidan på den butik som jag rekommenderade redan i mitt första inlägg så står det Vi har en egen import av nya motorcyklar. Fördelen med det är att vi oftast kan sälja dem till ett betydligt lägre pris än generalagentens listpris.
Vi har alltid många nya mc på lager vilket ger dig en snabb leverans. Det vi inte har hemma brukar vi kunna leverera till kunden ca 2 veckor efter mottagen beställning.

Har totalt köpt 5 hojar samt en massa utrustning från dessa båda företag och det är inget krångel eller konstigheter alls, precis som att handla ifrån vilken annan mcbutik som helst . Köper man en ny hoj får man 15% på allt man köper vid senare köp. Betalade 1500 för ett par skor som hade kostat 2500 t ex. Varför betala för mycket :tungan

Ang "din mc" så tycker jag 87900/89900 är alldeles för dyrt även om det ingår ett års fri försäkring. :4skrika

Last edited:
Milla skrev:
Kontentan är att de -05or som finns i Sverige är importerade. Punkt slut!

Man blir ju lite nyfiken på vad du själv gav för din 04:a.

Till trådstartaren. Bike i trollhättan har fem års garanti om du värdesätter det mer än två års garanti men då är ju priset högre också. Pris 89900 för 04, även här med ett års helförsäkring inkluderat.

http://www.biketrollhattan.se/?p=site/nyamc

Last edited:
SV 1000 låter väl som en vettig hoj, det är ju som sagt bra pris på dom. Du kan få en ny för 73k här i stan men då är det den kåplösa varianten. Känner igen det du beskriver ang olyckan, efter min vurpa tog det lång tid och en bankörning innan man var avslappnad i kurvorna och inte vaknade kallsvettig efter en dröm på natten. Kan verkligen rekommendera en bandag för att bearbeta det som du beskriver med "kurvskräck" :tummenupp

Köp min 650 istället ;)

Fan Robban! Som du våldade fram med den där gamla 750:in skulle du väl trappa ner ett tag ;) Min Sv650s skulle vara perfekt. Du skulle ha provat den iaf. Billig i försäkring dessutom. Jag pröjsar 7000 Hel/hel på Bilsport och mc. Du kan kolla pris direkt på deras hemsida nufördiden; http://www.bilsport-mc.com/
Hör av dig om du vill komma och provköra. Den är till salu ;)

Milla skrev:
Kontentan är att de -05or som finns i Sverige är importerade. Punkt slut!

Tja alla SV oavsett årsmodell är väl importerade. Suzuki har ingen produktion i Svea rike vad jag vet!! :tungan

Stor o liten. Silver 1000, blå 650 2005!!.

nov_2004_sv1000s2005.jpg

min_hoj_50_copy1.jpg

Det enda som skiljer 05:orna mot 03-04 är att 05:orna har svart ram. :)

Last edited:
Eller så väntar du ett tag och köper dig en babyblå SV650 -06. :rofl Den som valde färgen kan inte vara riktigt frisk.

sv650_k6.jpg

SV1000 -06 är mycket snyggare! :banana

sv1000_k6.jpg

hellla skrev:
Eller så väntar du ett tag och köper dig en babyblå SV650 -06. :rofl Den som valde färgen kan inte vara riktigt frisk.

:gnissla

hellla skrev:
SV1000 -06 är mycket snyggare! :banana.

Japp..svart ram :rock
Hade skitsvårt att välja vilken färg jag skulle ta :huvet . Valet stod mellan svart och blå. Det blev som sagt en blå till slut, dock inte babyblå :hihi

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...