En liten varning...

BoBGunnar

Turn and burn
Gick med
18 Sep 2008
Hoj
Just nu:Gixxer 1000 k7
Vill bara varna alla för Hällesåkervägen som är totalt nerlusad med grus. Både jag och min polare gick omkull där igår pga detta. Så ta det lugnt!

Jotack jag märkte det också.

Jävla tråkigt å höra, hoppas det gick bra med er!!!
Lätt å ersätta plastkåpor, svårare med ben å armar.

Det har varit nån sabotör och "lagat" Tostaredsvägen med klistergrus också, så det är rätt halt på sina ställen.

Det är säkert dom som hittat på det här med trängselskatt som hällt ut grus. Dom vill ju sabba allt som är kul, dom jävlarna.:mad:

Jotack jag märkte det också.

Jävla tråkigt å höra, hoppas det gick bra med er!!!
Lätt å ersätta plastkåpor, svårare med ben å armar.

Vi lever båda två. Lite sprickor i div ben o armar men i övrigt hela. Sämre är det med hojarna men det går ju alltid att köpa nya. :)

Dom har kladdat mellan Eskilsby och Härryda också dom jävlarna. Inte en skyllt. Snabelbilen borde vara förbjuden!

men det måste vara fixat, åkte där igår och då var det inga problem. Det satt "halka" skyltar uppe, men det var precis efter man lämnat 156an, sen var det något mer ställe de varnade, då för stenskott och grus, men jag såg inget iallafall. Men ta det lugnt!

Åkte mellan Hällingsjö och Kungsbacka idag, på vissa sträckor har dom ju kört på klistergruset hela vägens bredd? Låter ju helt skallskadat att göra så istället för att lägga ny asfalt. Kändes görlurigt att åka på iaf, jag hade ju bråttom...:hojraket

Åkte mellan Hällingsjö och Kungsbacka idag, på vissa sträckor har dom ju kört på klistergruset hela vägens bredd? Låter ju helt skallskadat att göra så istället för att lägga ny asfalt. Kändes görlurigt att åka på iaf, jag hade ju bråttom...:hojraket

På såna här vägar lägger de tydligen inte asfalt överhuvudtaget. Lite propaganda från Trafikverket: http://www.youtube.com/watch?v=w2Y6yS7L4Aw&feature=youtube_gdata_player se ca 1.25 och någon minut framåt.

Ovan film visar ju hur de gör när de lägger ny beläggning, men vid lagningar sprutar de på bindemedel och grus fläckvis istället.

Som "kund" kan jag ju säga att jag är jävligt missnöjd just nu. Sedan att dom skulle ta sitt ansvar är ju sånt skitsnack. Dom svär sig fria genom att sätta upp en sketen skylt någonstans på gällande vägsträcka. Om det sedan är grus i första kurvan eller först efter 2 mil det har man inte en aning om...usch..jag är så jävla bitter just nu.
Kör försiktigt alla ni andra där ute.

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing