En liten varning...

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Hoj
ZX10-R svart som natten
Andra gången gilt...

Förra sommaren kom jag ikapp en mörkblå gammal Volvo 745 på Bogesundsvägen. Måste vara en av dom som bor där och önskar livet ur oss hojåkare...Han ligger mitt på vägen och kör FORT, så fort och mitt på vägen, samt skär i kurvor så att man inte kommer om. Inför campingeninfarten åker han på i högt tempo, tvärnitar och tar till höger utan att blinka. Fuck vad nära det var trots att jag höll någorlunda avstånd :skrämd

Förra veckan är jag och polarn ut på en vända (bogesund igen), på vägen till Vaxholm från stan sett kommer en mörkblå Volvo 745. Vid campinginfarten (samma ställe som sist) möter vi en en likadan (samma?) som några decimeter framför henne svänger in mot campingen utan at blinka. Vi kom i touringtempo och hade vi inte gjort det så hade han haft en R6á i sitt passagerarsäte och vad som hade kunnat hänt med min vän vill jag inte ens tänka på....

Ja, jag vet :mad: ...borde åkte efter, sparkat sönder bilen och hängt gubbfan upp och ner i en myrstack eller nåt men vi blev mest chockade. Tror inte heller att två tjejer i konodomoveraller ser så skräckinjagande ut...

Skulle ju kunna vara samma bil...om det är det så känns det ju som hans högsta önskan är att ordna den klassiska hoj/bilolyckan...
Skadar ju inte att vara lite uppmärksam om ni ser en mörkblå 740 som kör som ett as!

Last edited:
Andra gången gilt...

Han ligger mitt på vägen och kör FORT, så fort och mitt på vägen, samt skär i kurvor så att man inte kommer om. Inför campingeninfarten åker han på i högt tempo, tvärnitar och tar till höger utan att blinka.

Skadar ju inte att vara lite uppmärksam om ni ser en mörkblå 740 som kör som ett as!

Låter som det sitter en typisk sporthojsförare bakom ratten i 740n....

Andra gången gilt...

Förra sommaren kom jag ikapp en mörkblå gammal Volvo 745 på Bogesundsvägen. Måste vara en av dom som bor där och önskar livet ur oss hojåkare...Han ligger mitt på vägen och kör FORT, så fort och mitt på vägen, samt skär i kurvor så att man inte kommer om. Inför campingeninfarten åker han på i högt tempo, tvärnitar och tar till höger utan att blinka. Fuck vad nära det var trots att jag höll någorlunda avstånd :skrämd

Förra veckan är jag och polarn ut på en vända (bogesund igen), på vägen till Vaxholm från stan sett kommer en mörkblå Volvo 745. Vid campinginfarten (samma ställe som sist) möter vi en en likadan (samma?) som några decimeter framför henne svänger in mot campingen utan at blinka. Vi kom i touringtempo och hade vi inte gjort det så hade han haft en R6á i sitt passagerarsäte och vad som hade kunnat hänt med min vän vill jag inte ens tänka på....

Ja, jag vet :mad: ...borde åkte efter, sparkat sönder bilen och hängt gubbfan upp och ner i en myrstack eller nåt men vi blev mest chockade. Tror inte heller att två tjejer i konodomoveraller ser så skräckinjagande ut...

Skulle ju kunna vara samma bil...om det är det så känns det ju som hans högsta önskan är att ordna den klassiska hoj/bilolyckan...

Du hade ju inte behövt öppna visiret..
Bara gapat med dov stämma.. :D

Hmmm, du tror inte att han hade misstänkt något då en av oss väger 45 kg och den andra 60 kg...tänker inte avslöja vem som väger vad *ASG*

Det vet jag redan!

Men jag har sett mindre karlar gapa som ..... och skrämt det levande ur större.. :yoparty

Det började ju redan i förhistorien..
David och han det stora.. :D

Nåja!
Skönt att det slutade väl!!
Det är det som räknas.

Andra gången gilt...

tur att det gick bra för er
man blir ju förbannad när man hör sånt där
sånna där människor ska man skjuta å skicka till helvete:mad:

Skadar ju inte att vara lite uppmärksam om ni ser en mörkblå 740 som kör som ett as![/QUOTE]

Min bror sparkade till en bil som trängde honom, gubben blev så paff att han trodde han kört på honom, han bad om ursäkt och frågade om det blev några skador på broderns motorcykel, :hihi

åk efter nästa gång och gå fram o ge han en (skalle) med hjälmen så bör an ta det lite lugnare nästa gång!!:yoparty Volvo raggare!!!:D

Asså... Nu har jag jag patrullerat Bogesund i ett drygt år för att få din uppmärksamhet. Jag vågar inte riktigt ta i mer, för jag vill inte att du ska slå dig. Jag vill bara att du ska bli jättearg och straffa mig för att jag varit en stygg pojke. Baksätet i min 745 är rymligt, kom in och ta en titt. :brynad

PS. Jag behöver nog straffas hårt. Jättehårt.

nästa gång... åk efter, sparka sönder blinkersarna på bilen och säg att de här behövs inte för du använder dom aldrig

Eeeh, neje. Jag har ju inte mördat nån, direkt. Vad är snäppet under straponhårt?
250738.jpg

:D

Får myrstacken plats där? :D

Asså... Nu har jag jag patrullerat Bogesund i ett drygt år för att få din uppmärksamhet. Jag vågar inte riktigt ta i mer, för jag vill inte att du ska slå dig. Jag vill bara att du ska bli jättearg och straffa mig för att jag varit en stygg pojke. Baksätet i min 745 är rymligt, kom in och ta en titt. :brynad

PS. Jag behöver nog straffas hårt. Jättehårt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT