En liten teaser från sommarens äventyr.....

man behöver en invitation code för att kunna regga sig, någon av er två som har en?

ahhh porr porr och åter porr...

haha tack så mycket ;)

nehä jag trodde du hade sett min förra vita triple ;) d var en vanlig street triple, fast den ville ligga i rondellen så jag fick en ny :tummenupp bra deal tycker jag hehhee

Du har PM:tummenupp

Ääähhh, vad skall du med Sajklans hoj till?? - den går alldeles för långsamt... syns tydligt hur #4 försvinner ur bild gång på gång i en kommande film :D:tungan

Köp dig åtminstone en 955 :tummenupp

puss på dig, jag fick ju agera gummiband för att vi inte skulle tappa resten av gruppen :tummenupp

Sluta flörta med mitt ragg:mad:

vaffan när blev jag ditt ragg? tror ni jag går hem med vad som helst eller? :hihi:hihi:rofl

Last edited:
vaffan när blev jag ditt ragg? tror ni jag går hem med vad som helst eller? :hihi:hihi:rofl

Sluta nu vara så jäkla präktig bland folk:D

Ääähhh, vad skall du med Sajklans hoj till?? - den går alldeles för långsamt... syns tydligt hur #4 försvinner ur bild gång på gång i en kommande film :D:tungan

Köp dig åtminstone en 955 :tummenupp

Jag rastade ju dig utan att anstränga mig på knudan med en gammal 600cc så det ska nog gå fint med en 675a med:krama

Last edited:
Last edited:
Hmmm... du slog tydligen huvudet också din stackare - krya på dig nu lite till, amnesi är inget o leka med! :krama

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/V7hha_qPt9U&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/V7hha_qPt9U&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

My 50C:krama

Du, så gammal är den inte :) Du sa att den var fiiiin när du fick låna den. Men var du tvungen att leka botaniker med den och inspektera naturen :va :tungan:krama

Jag rastade ju dig utan att anstränga mig på knudan med en gammal 600cc så det ska nog gå fint med en 675a med:krama

Pffft... 5.10 - 6.50 och jag åt upp hela rakans längd i ditt försprång ju :arsele
....sedan kommer iaf JAG ihåg vad som hände... efter det att kameran... :brinnerup:mad:

Nåja - next year.... Mr K skall slås, alltså kör jag då låga 1.07:or :gnissla

Du.......Men var du tvungen att leka botaniker med den och inspektera naturen :va :tungan:krama

:rofl
Men Jenny...!! Det vet du väl att Tusse gör med ALLA hojar han kör... :krama

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...