En liten teaser från sommarens äventyr.....

Sajklan: Du har inte filmat ngt på SRW i sommar?
Då hade du ju kunnat få med några omkörningar... :D
Jag var ju sugen på att byta till en Street Triple, men du fick mig tveksam... jag ville ju byta till en snabbare hoj :tungan

Skojar bara :krama
Mycket snygg teaser! Väntar med spänning :tummenupp

Näh tyvärr filmade jag inget på bana i år :huvet vetifan varför, ren lathet tror jag. Men nästa säsong ska d bli ändring på det!
Likadant med dessa omkörningar, nästa år är det du som får jaga min häck :tummenupp

Tror inte det är några problem med hojen ;)

Manual till att köra fortare:
1:Gasa hårdare
2:Bromsa senare
3:Kör bara på asfalten

Jag håller själv på att lära mig 3/3 men just nu ligger det ofta tyvärr bara på 2/3:rolleyes:

Mitt problem har varit att jag inte börjat fingra på fjädringen, kändes som jag körde max vad den klarade de sista 2 gångerna, gungade fan fram ;) men nästa år blir de ny hoj på bana istället :tummenupp

Och jag får väl dreva om trajjan också så man kan få upp den på tanken i tvåans växel också hehhe

Offroad? E inte det lite onödigt? :arsele:tummenupp

Hojta till när du hittat lite klipp som jag kan använda ;) har börjat lite smått och klippa ner allt material jag har, kommer fan ta evigheter hahaha

Last edited:
Men du det är inget fel alls på fjädringen!
Men den är på tok för mjukt ställd vid lev!

Jag upplevde min test hoj på samma sätt på banan, men när jag rullade ut på vanlig väg var den okej.

Men det är ju bara att justera! sitter ju en bra gaffel på! bara att skruv den hårdare!

Hojta till när du hittat lite klipp som jag kan använda ;) har börjat lite smått och klippa ner allt material jag har, kommer fan ta evigheter hahaha

Vilket format? Fixar du mov i HD? h.264? ACC? NTSC?
Jag skickar allt med filecentral.se till din MSN mail.

Men du det är inget fel alls på fjädringen!
Men den är på tok för mjukt ställd vid lev!

Jag upplevde min test hoj på samma sätt på banan, men när jag rullade ut på vanlig väg var den okej.

Men det är ju bara att justera! sitter ju en bra gaffel på! bara att skruv den hårdare!

Näh nått fel tror jag inte, men min förra triple var likadan. Den var skitbra i början tills att fjädringen hade blivit inkörd, så jag måste nog börja skruva på den för att fina den optimala inställningen för mig. Testade på min förra att byta till tjockare olja och det hjälpte lite, men inte tillräckligt :tummenupp

Vilket format? Fixar du mov i HD? h.264? ACC? NTSC?
Jag skickar allt med filecentral.se till din MSN mail.

hmm det ska väl inte vara några problem med formaten, i värsta fall får jag konvertera om dem.

Skicka gärna med RR loggan också, så mna kan lägga med den :tummenupp

Last edited:
Har man inte mer än tre rör att hålla koll på så borde man vara tyst :blah

haha, men jag har inte glapp kontakt :smasha
Var d lugnt i lördes, eller Wilma vaknade igen :sissy haha. hoppas du inte fick för mycket skit för det :gnissla

haha, men jag har inte glapp kontakt :smasha
Var d lugnt i lördes, eller Wilma vaknade igen :sissy haha. hoppas du inte fick för mycket skit för det :gnissla

HAHA nä det var rätt lugnt faktist. Wilma sov när jag kom hem så jag lät bli att fråga något om det =)

Jessica undrar när du skulle bjuda på dejt?:tungan

Näh nått fel tror jag inte, men min förra triple var likadan. Den var skitbra i början tills att fjädringen hade blivit inkörd, så jag måste nog börja skruva på den för att fina den optimala inställningen för mig. Testade på min förra att byta till tjockare olja och det hjälpte lite, men inte tillräckligt :tummenupp

Oljan behöver du inte byta!
Du har en fullt justerbar gaffel! Det är bara att ställa in efter smak!
Jag har ett par grymma filmer som visar hur man gör:tummenupp

Jag fick mig värsta aahha upplevelsen när jag såg dom.

Oljan behöver du inte byta!
Du har en fullt justerbar gaffel! Det är bara att ställa in efter smak!
Jag har ett par grymma filmer som visar hur man gör:tummenupp

Jag fick mig värsta aahha upplevelsen när jag såg dom.

haha din mupp, jag skrev att jag gjorde det på mina förra triple, den har INTE ställbara dämpare :va

Skicka gärna länkarna så man kan kolla, har gjort av med instruktionsboken ;(

HAHA nä det var rätt lugnt faktist. Wilma sov när jag kom hem så jag lät bli att fråga något om det =)

Jessica undrar när du skulle bjuda på dejt?:tungan

Haha, d var ju skönt.

Jadu, d får väl bli en korv på närmsta moj någon dag :D

Nej ingen tillgång där, vad är det?

För rätta mig om jag har fel, men du såg väl min vita triple?

Jag tittar bara på dina vackra ögon:rolleyes:
Nope den vita har jag missat.

Rega dig på sidan och sök efter suspension for mortals så taaadaa

man behöver en invitation code för att kunna regga sig, någon av er två som har en?

Torrentsite för racing & MC

ahhh porr porr och åter porr...

Jag tittar bara på dina vackra ögon:rolleyes:
Nope den vita har jag missat.

haha tack så mycket ;)

nehä jag trodde du hade sett min förra vita triple ;) d var en vanlig street triple, fast den ville ligga i rondellen så jag fick en ny :tummenupp bra deal tycker jag hehhee

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...