En liten presentation

PeterSchnee

Ny medlem
Gick med
7 Nov 2011
Hoj
CB1000ra
Hallå alla glada bikers i vintermörkret.

Efter att sett flera göra en liten presentation av sig sj så får jag falla in i ledet å göra detsamma.

En kille på snart underbara 30 som heter Peter, bor strax utanför stockholm i bromma.
Haft hoj i blodet många år men mest cross, körde aktivt fram till 05 då jag krasha och fick ta bort lite onödiga organ ;) Har hunnit med 3 lämp för a behörighet innan jag fick arslet ur och tog kortet i sommras.

Förhoppningsvis ses vi på vägarna i vår, kanske förr i forumen.
Trevlig helg
// Peter

tackar. Känns som en måste ;) man längtar ju mkt till sommarn nu när man inte har tillgång till hoj som funkar på vintern.

Rosenhill = ett fik där många hojnissar *ink mig själv* brukar åka till, vägen dit kallas även för Slingerbulten =) HÄR

Och kör man inte Bulten till Rosen utan bakvägen över Vårsta är det obligatoriskt att slanga förbi kameran vid Golfklubben så vi spär på vårat dåliga rykte hos allmänheten :arsele:tungan

Sen på vägen dit får du inte glömma knäskrapa i vart enda kurva och självklart får du inte glömma att ta tiden till fiket. ;)

Lär dröja innan jag skrapar knäna!! Men får jobba på det, det där med tiden går ju att ordna, frågan e ju bara vart man börjar startar den ;)

Ingen som har lust att märka ut på karta vilken väg man bör åka till Rosenhill? e sugen på att ut å åka lite!
/ Peter

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...