en liten fråga???

micke81

!! Powerwheelies !!
Gick med
2 Jan 2008
Hoj
crf450 Motard-05-GSXR k3-03
Tja! jag har fått ett motard kit med bromsok o allt utav min kompis men det har suttit på en yamaha 450 05 o jag har en crf450 honda 05 passar det eller måste jag köpa något till? någon som vill byta kanske?:yoparty

Last edited:
Jag byter gärna bort en av min kompisar som jag ändå aldrig fått något av. Du verkar ha himla snälla kamrater. Få grejjer för 15 tusen eller mera. :Bugar

Det passar inte rakt av, men det går att göra en adapter så du får det att passa. Det finns säkert adapter att köpa om man letar.

a min kompis körde omkull förra året o blev skraj så han ska hålla sig i skogen nu mera!:pannkyss men jag lider inte av det:D men bakhjulet passar inte så jag ska sälja kittet å köpa ett nytt dom hade ett på forsells motor för 9000kr å det har suttit på en likadan hoj som jag har:yoparty :banana

a min kompis körde omkull förra året o blev skraj så han ska hålla sig i skogen nu mera!:pannkyss men jag lider inte av det:D men bakhjulet passar inte så jag ska sälja kittet å köpa ett nytt dom hade ett på forsells motor för 9000kr å det har suttit på en likadan hoj som jag har:yoparty :banana

Det passar alldeles utmärkt med yamahjul på en Crf. Behöver bara svarva litegrann. o göra nya distanser....

dom kommer från en ktm så det gick inte att montera navet bak e för brett

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar