En liten fråga (seriösa svar!)

  • Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Du har två alternativ, ge bort din mc eller låta din fru ha sex med en annan. Du gillar din fru/tjej verkligen.

Vad skulle du gjort?
 
H4 skrev:
Du har två alternativ, ge bort din mc eller låta din fru ha sex med en annan. Du gillar din fru/tjej verkligen.

Vad skulle du gjort?

Easy peasy, ge bort MC:n naturligtvis. Köpa en ny dagen efter.
Bökigare (och mycket dyrare) att byta fru.
Japp, jag är gift och jajjemenn, jag har sålt mina motorcyklar :näsblod

Hising
 
Haha, oj då, visste inte att ni skulle reagera så här.

Trodde att det skulle bli kul att läsa, men men :4skrika
 
honkiie skrev:
1. du är dum i huvet
2. du är jättedum

*trillar av stolen pga av hysteriskt skrattande*
.........................................................................................

H4:
En ny hoj kan man kila in o köpa i närmaste MC-affär. En fru skaffar man sig inte hur som helst....

Låt mig gissa: Du är singel....? VÄLDIGT singel....????

:........................................................................................

Urban Tiger: Jag vet vad en seriös man gör för sin fru... *ler*
 
Last edited:
H4 skrev:
Du har två alternativ, ge bort din mc eller låta din fru ha sex med en annan. Du gillar din fru/tjej verkligen.

Vad skulle du gjort?

Jag skulle låta frugan ha sex med annan. Det har hon ju endå, så en till kvittar väl :rolleyes:
 
H4 skrev:
Du har två alternativ, ge bort din mc eller låta din fru ha sex med en annan. Du gillar din fru/tjej verkligen.

Vad skulle du gjort?

Öh seriösa svar? Om du skulle ställe en seriös fråga så får du seriösa svar.
Skulle min sambo komma med något sådant så är hon nog redan påväg att lämna mej. Då frå hon dra och jag behåller hojen, för vad blir nästa steg?
 
H4 skrev:
Du har två alternativ, ge bort din mc eller låta din fru ha sex med en annan. Du gillar din fru/tjej verkligen.

Vad skulle du gjort?

Öh seriösa svar? Om du skulle ställa en seriös fråga så får du seriösa svar.

Skulle min sambo komma med något sådant så är hon nog redan påväg att lämna mej. Då får hon gå och jag behåller hojen, för vad blir nästa steg?
 
motorcyklar kan inte föra dina gener vidare... flickor kan.
tycker du skall hålla dig till mc. :rolleyes:
 
Last edited:
Dåren är ju född 89 och har antagligen inte ens kort för sin hoj. Så vad mer kan man begära av en som knappt gått ut högstadiet och kan räkna punghåren på en hand.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top