Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
paprika skrev:En liten fråga hur tar man bort pluggen på akra sliponet?![]()
Suomalainen skrev:ta bort gummipluppen som sitter undertill, skruva loss skruven. Sen är det bara att dra loss den, kan sitta ganska hårt.
Långa farbron skrev:Snacka vi DB-killern ?
Dvs röret som sitter i ?
I sådana fall i med ett passande rör och gunga loss det,själv använde jag handtaget till domkraften,körde in den gummiklädda delen i röret lyfte lite lätt och vickade i sidled.
paprika skrev:Japp precis!
Skruvade loss skruven underifrån men sen så sitter det ju en ovanifrån också hur tar jag bort den? Har inte kollat ordentligt. Bort med dom och sen rucka loss insatsen?
Rasorblade skrev:Kolla om du kan få hjälp här!
http://www.akrapovic-ai.si/main/catalog/products-catalog.htm
Ädit: hittade en bild!!
paprika skrev:Japp precis!
Skruvade loss skruven underifrån men sen så sitter det ju en ovanifrån också hur tar jag bort den? Har inte kollat ordentligt. Bort med dom och sen rucka loss insatsen?
paprika skrev:Nu har jag varit ute med en tång och pollygrip och dragit för kung och fosterland. Får inte ut rackarn.
Måste man ta bort lilla skruven på pvansidan som synns på bilden jag tog. Ska försöka ännu mer sen.. är jag så klen.
paprika skrev:Nu har jag varit ute med en tång och pollygrip och dragit för kung och fosterland. Får inte ut rackarn.
Måste man ta bort lilla skruven på pvansidan som synns på bilden jag tog. Ska försöka ännu mer sen.. är jag så klen.
Mr R skrev:Ta en poligrip försök "jucka" ur insatsen, dra rakt ut. På detta sätt lyckades jag på 20 sec![]()
paprika skrev:Jag har tagit bort den undre skruven, men grjen som pilen pekar på behöver man ta bort den? Det var det jag menade.
Lite handikappad är jag nog allt... :kocko
paprika skrev:Jag har tagit bort den undre skruven, men grjen som pilen pekar på behöver man ta bort den? Det var det jag menade.
Lite handikappad är jag nog allt... :kocko
Långa farbron skrev:Nej det behövs inte,den sitter i själva DB-killern och är bara till för att skruven skall ha något att dra i.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |