Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TheDude skrev:Hej! Jag har precis köpt en off-roadare och tänkte höra med er vilken försäkring ni kör med. Ifall det räcker med halvförsäkring o.s.v.
Tacksam för svar!![]()
Per-Otto skrev:Offroadförsäkring hos Bilsport MC. 3095:- hel/hel. Måste stå i garage när jag är hemma, 10 papp i självrisk på stöld.
//P-O
mr_rockster skrev:Okej då! Jag får väl betala 3095:- med.. tänkte bara luras förståss![]()
TheDude skrev:Hej! Jag har precis köpt en off-roadare och tänkte höra med er vilken försäkring ni kör med. Ifall det räcker med halvförsäkring o.s.v.
Tacksam för svar!![]()
)CayLe skrev:Det är väl endå 10k i självrisk på vagnskada hos bilsport? 2k i självrisk om hojen var godkänt låst vid stölden och 5k om den var olåst. Så var det iaf när min hoj blev stulen för 2-3 månader sen.
TheDude skrev:Räcker det föressten med halvförsäkring på off-road eller bör man välja hel?
PutteLiten skrev:Men, rent generellt så är Off-roads "billiga" att laga. har för mig att all plast runt om på min XR går på under 2000kr...
På min TLR kostar all plast runtom 35.000kr(orginal pryttlar). Lite skillnad...
mheel skrev:Kostar verkligen inte plasten mer till en xr . Har hört att plasten är rätt dyr till dom.
2000kr låter som ett ktm eller husaberg pris.
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |