Smygrasse?!
IM är ju den mest uppenbara nazisten på SH även om han ihärdigt förnekar det själv. Jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja.
- Han skröt om att han var polare med Klas Lund. Klas Lund deltog bl.a. i en dödsmisshandel i min gamla hemstad av en kille som hette Ronny som ingrepp då ett gäng skinnskallar misshandlade en invandrare... Bara Iron Mike kan skryta om att vara kompis med honom...
- hans tråd om att "negrer" borde klättra i träd istället för att spela fotboll är ju en klassiker.
- hans ständiga judehets, eller snarare hans eviga tjat om judiska konspirationer i främst media
- ständigt återkommande kränkande inlägg om invandrare, muslimer, zigenare
....listan kan göras lång... "tyvär" har Swedie raderat de värsta inläggen och trådarna i hans digra samling.
Men snälla, starta en AFA-sida tillägnad mig dåra.
1) jag skämtar friskt
2) sanningen om vilka som äger svensk media idag, är - inte kristna direkt
3) jag ahr aldrig skrytit om att jag kännt klas lund, utan sagt att jag köpt tårgas av honom en gång
4) jag är invandrare själv, och har inget emot någons hudfärg eller religion
5) negrer som lirar boll är jag impad av, dom har liret som svenskar inte har, emn som har ledarskap. so? kan man inte skämta om det heller, ok, hemskt ledsen.
6) vem skämtar inte om zigenare? (jag har inget hat för det)
7) jag har ett serviceyrke, och hjälper förfan synskadade invandrare och krymplingar som knappt kan röra sig utan hjälp. kör folk hem, hjälper till att buda mat, å allting!!!!!!!!!!! hur i helvete skulle jag kunna vara nazist, när jag praktiskt taget varje dag mer eller mindre lyfter och bär saker åt eller ger en räckande hand åt samhällets utslagna med olika religioner!
Dessutom har jag massor av vänner som är alltifrån muslimer till judar eller katoliker. Vem bryr sig. Har polare på sporthoj, som är av olika bakgrunder. Där jag i deras ögon är en reko kille, schysst mot alla, och en av dem.
Det som dom läser här, skrattar vi åt tillsammans när vi tare n burgare på svea. Dom fattar ironin, och dom fattar budskapet.
Inte du........ då är frågan, vad är du själv, som tar så illa upp, och som försöker hänga ut mig som någon slags dåre över sveriges nazzar???????
--
som sagt... av de som jag hjälper i jobbet, och som man sliter med 13 timmar per dygn, nattetid, många gånger i förorterna, färdtjänster, jag får ofta beröm över hur snäll och hjälpsam jag är. Det är inget jag skulle pyssla med som nazze. Jag försöker bara bidra med en diskussion, för att folk är så sjukt trångsynta och ser allt från en sida.