En liten film ..

vadå, du menar att det är jag som är Jesus.
Lite bröd och några firrar och sen är festen kirrad.......niiiice!

Nej, nej. Det går 20 zig i ett paket zig. 10 paket zig i en limpa zig vilket ger att 100 zig motsvarar en halv limpa zig.

kom ihåg en sak (och det gäller alla andra medlemmar på sh):

i dina egna sandaler kommer du alltid vara jesus. inte ens en arg pöbel bestående av degenererande sh medlemmar kommer kunna ändra på det.

ahh du menar så, nu blev t.o.m jag UPPLYST! :pannkyss
 
Man tackar,,,, Tyvärr så ligger rekordet strax under 1000 meter ..
försöker whella längre men då måste jag lära mig antingen hålla gasen lite jämnare mer, så inte den övervarvar eller växla under tiden .. å växla e sista alternativet me tanke på hur känsli lådan är


Det är väl en ZX9 motor i grunden, den är väl inte så känslig, och vad skulle det spela för roll vilken vinkel cykeln har när du växlar eller åker du runt på 2:an hela dagarna?
 
Det är väl en ZX9 motor i grunden, den är väl inte så känslig, och vad skulle det spela för roll vilken vinkel cykeln har när du växlar eller åker du runt på 2:an hela dagarna?

Ne åker inte runt på 2an hela dagarna :pannkyss
Jag kan inte riktigt det där med å koppla å växla när jag har ett hjul i luften har provat å det har inte funkat.Men däremot så kan man ju alltid crossväxla å det vill jag inte göra helt enkelt..Vad jag har fått höra så är kawasaki växellådan lite känsligare men jag kan ha fel..Du får bara missförstå mig rätt
jag drar upp den på 2an .. medan på 3ans växel så kopplar jag upp den ..
 
Ne åker inte runt på 2an hela dagarna :pannkyss
Jag kan inte riktigt det där med å koppla å växla när jag har ett hjul i luften har provat å det har inte funkat.Men däremot så kan man ju alltid crossväxla å det vill jag inte göra helt enkelt..Vad jag har fått höra så är kawasaki växellådan lite känsligare men jag kan ha fel..Du får bara missförstå mig rätt
jag drar upp den på 2an .. medan på 3ans växel så kopplar jag upp den ..


Jag körde min ZX9 på ett hjul bra mycket utan problem, självklart med koppling vid växlingar vilket jag tycker är mycket säkrare än att växla utan, det har jag aldrig vågat mig på. Jag tror inte dina av/på ryck är så skonsamt heller. Bästa man kan göra tror JAG är att ta upp på låg växel med koppling sen växla upp. Högre växel än trean är onödigt för den kan man åka hur långt som helst på. Prova lägg foten på bakbromsen på 2:an så slipper du vara så känslig på gasen och man ligger inte och balanserar på gränsen till katastrof.

Det är mina högst personliga åsikter såklart men den enda låda jag kört sönder var på min första hoj. Sen när tekniken sitter bättre så är det skonsammare för drivlinan. Sen oljetillförsel till motorn vid höga vinklar är ju en helt annan sak.
 
Är man som jag och älskar sin pärla för mycket så hade jag nog köpt en stunthoj vid sidan om och lekt med den.

Riktigt fin Z1000, låter fint och stabila wheelies.
 
mjaa, du gör alltså det som i andra sammanhang populärt kallas för en 'bend over'...

Ja om du gillar det så varför inte ...:arsele :D

snyggt, men testa peta in högre växel!

just på filmen så kör jag på 2ans växel.brukar dra upp den på 3ans

Är man som jag och älskar sin pärla för mycket så hade jag nog köpt en stunthoj vid sidan om och lekt med den.

Riktigt fin Z1000, låter fint och stabila wheelies.

tackar.. den låter värre idag
 
Last edited:
riktigt schysta ouiiilisar:tummenupp måste börja träna:gnissla
 
fast du misstar dig på VEM som gör det, dvs du. vilket sålunda innebär att du gillar det. jag bara påpekade det och det är en skillnad.

Såja nu ska du inte gå bli sur ..ja mena inget illa med det jag skrev....
:pannkyss :tungan

riktigt schysta ouiiilisar:tummenupp måste börja träna:gnissla

Tack så mycket ,,,,
Ja du det e bara å träna men ta det försiktigt ..:tummenupp
 
Last edited:
Gillade din stoppie på slutet hihi :tungan

Håll den oranga fanan uppen, ser bra ut... :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top