En liten film till alla flickor på SH!

RoLLER skrev:
Tjenixen.., äntligen tjej som svarar :p Jorå... jag kan dansa.... å wheela oxå.... Är du singel?

Jag är singel :slicka ...

Ja Åsa är singel och ganska desperat, men hon är intresserad av din tjocka sak med skinn utanpå.... plånkan asså.

Du kommer att få träffa Åsa den 25/9... be afraid :skrämd

GSXR1100R skrev:

Ja Åsa är singel och ganska desperat, men hon är intresserad av din tjocka sak med skinn utanpå.... plånkan asså.

Hehehhe... som alltid som alltid.... Girls dont like boys... gilrs like R1's and money :cool:

Men vaddå.... för man nåt i gengäld så är väl det ok!? :confused: :p :slicka

RoLLER skrev:
Hehehhe... som alltid som alltid.... Girls dont like boys... gilrs like R1's and money :cool:

Men vaddå.... för man nåt i gengäld så är väl det ok!? :confused: :p :slicka
Penguin roddar kalset den 25/9, han plockar ut lämpliga kandidater till denna hemliga fest.

Du kommer att få mer än du vill ha, men det kliar inte mer än en vecka eller så...

:D Filmerna e ju hur bra som helst! Men vilken film var det när Roller härjade runt på en cross? Fanns inte längre på datorn... :skitdator

Re: Re: En liten film till alla flickor på SH!

Hightuned skrev:
Vad använder du får codec, jag får alrig dina filmsnuttar att funka fastän jag har drösvis med codecs installerade?.

Audio: Windows Media Audio 9
128 kbps, 44 kHz, stereo (A/V) 1-pass CBR
Video: Windows Media Video 9
Jag har dem trots att jag inte kör Media Player 9 (v 7 men den har tydligen hämtat codecarna från MS)

Till Roller>> Du är cool som få mannen :cool:
Fortsätt med filmerna :tummenupp

Peace!
/RuffRyder

GSXR1100R skrev:

Härligt, nu har man fått en egen hallick med :tummenupp

haha garvade nästan sönder mig när texten kom upp såhär på kvällskvisten!

RoLLER skrev:
Våran!?!?!?! Du e inte singel asså?????? :mad:

Hade jag varit det hade du väl hittat mig på singeltråden, jöööööö...... Men jag har flera söta singelväninnor som bara väntar på att drömprinsen på stålhästen ska komma farande...:fakta :D

fan singel hit eller singel dit går väl lika bra ändå... känns nog lika ska ni se

exiteme skrev:
Hade jag varit det hade du väl hittat mig på singeltråden, jöööööö...... Men jag har flera söta singelväninnor som bara väntar på att drömprinsen på stålhästen ska komma farande...:fakta :D

AHA!!! PERFEKT!!! Skicka gärna lite foton..... olika mått, vikt osv så återkommer jag när jag har valt klart :D :D :cool:

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard