En liten film om Moto GP

Torgo

The Master does not approve
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
En svart Qvarna 701 och en Viffer
Vet ej om denna varit uppe förr, men härlig är den iaf. Många gamla hjältar i denna lilla filmen :tummenupp

Why we race

Det är ett klipp från dokumentärfilmen Faster. Grym film!

Last edited:
Har sett faster säkert 20 gånger nu, senast igår... helt underbar film, man verkligen ryser så vackert det är!

Biifer skrev:
2218560 Det är ett klipp från dokumentärfilmen Faster. Grym film!

Aj fan, den har jag helt missat... :fatta! dags att leta lite i nätbutikerna. Tack för tipset!

Man blir ganska ödmjuk om man tänker hur man kör själv när man ser dessa gubbarna :yoparty

Torgo skrev:
2218589 Aj fan, den har jag helt missat... :fatta! dags att leta lite i nätbutikerna. Tack för tipset!

Beställde den precis från Amazon UK för 85 kr ink. frakt. Kan det bli mer klockrent?! Fan vad jag älskar internet! :yoparty

MaScoot skrev:
2224673 Beställde den precis från Amazon UK för 85 kr ink. frakt. Kan det bli mer klockrent?! Fan vad jag älskar internet! :yoparty

Uj satans billigt, jag hittade den på Webhallen i onsdags för 119:- så den klippte jag till på. Men den har inte dykt upp än :mad: får vänta ända till måndag.

Passade även på att köpa GT Legends (racingsimulatorn) från samma ställe, 129:- är ett fynd :tummenupp

Last edited:
Emutt skrev:
2226951 ´
I USA ska den komma i början av juli. Man kanske kan beställa den direkt därifrån?

Okej...hoppas de...jag försökte göra de med Faster men hittade inte den någonstans....
Denna kommer de kanske bli lite lättare att få tag på...de är ju om Motogp i Usa så den blir nog större än Faster i Usa....

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D