En liten film av min vän...

Ok jag börjar:

Ovanligt med en film om vanlig körning o inte "slanga-i-200km/h-o-spela-allanbrallan-till hårdrocksmusik" som det brukar vara :)

Det var jäkligt mycket folk ute i Onsdags, kanondag med trevliga konstaplar på 2 och 4 hjul på plats vid Rosenhill hehe.

Om han vill ha kritik så filmar ni för sent på kvällen för September månad, lite mörkt, men annars så var den helt ok!

Ok jag börjar:

Ovanligt med en film om vanlig körning o inte "slanga-i-200km/h-o-spela-allanbrallan-till hårdrocksmusik" som det brukar vara :)

Det var jäkligt mycket folk ute i Onsdags, kanondag med trevliga konstaplar på 2 och 4 hjul på plats vid Rosenhill hehe.

Om han vill ha kritik så filmar ni för sent på kvällen för September månad, lite mörkt, men annars så var den helt ok!

Kul att så så mycket hojar ute nu när kylan börjar tränga på :) Mycket poliser ute, känns lite som att de är lite sent ute..

Märkte att det blev lite sent tyvärr, visste inte riktigt hur mycket ljus GoPro kameran klarade att släppa in, har inte filmat på kvällen förut med den. Så det blir en lärdom till nästa film:)

Mycket väl klippt... :tummenupp

Tack så mycket:)

Skön odinary-rulle. Inga galenskaper, utan trevlig hojåkning i allmänhet. Inte ofta man ser det på sporthoj!
Betyg:*****

Bra film. Jobbig musik men det är väl högst personlig åsikt... :)

Hittade en till film om att steka eller rosta på bulten, tydligen en studie .

[YOUTUBE-ID]w9IhmYgYy40&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Som redan är sagt, skön rulle i ett skönt tempo!

Soft effekt när föraren filmas körandes genom stan...me like!

Tack:)

Den vinkeln är riktigt bra på dagtid också då man ser vägen i visiret, blir ett skönt flow att klippa in den typ av bild då och då:)

fan vad schysst! polisen står med lazer i fottokurvan så får man tidkortet på hur snabb man är nere vid rosen :D :D

Det jag hade tänkt kommentera är redan sagt.
:tummenupp helt enkelt. :)

Lite fult av polisen att stå i just fotokurvan med lasern.
Lätt att tro att det är en fotograf som står där. :D

Last edited:
Det jag hade tänkt kommentera är redan sagt.
:tummenupp helt enkelt. :)

Lite fult av polisen att stå i just fotokurvan med lasern.
Lätt att tro att det är en fotograf som står där. :D

Haha, jag och min polare sa precis innan vi drog ut att "hoppas man kommer med på bild i fotokurvan":p Hade inte alla hojbröder vi mötte varnat oss om att det var poliser på plats så hade man nog fastnat, eller åtminstone fått med sig lite blåljus till rosenhill:banana

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph