En liten bild från Emmaboda 18/5

Nickl@s

www.nicklas-ek.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR600RR Limited Edition
Finns det ngn mer på sporthoj som va där, och tog bilder... :)

Bifogat

• mvc-447f.jpg
    mvc-447f.jpg
    88.7 KB · Visningar: 466
Jag var också där en runda med bladen. Körde dock inte. Ångrar mig nu i efterhand, dom andra turbohojarna fick ju inte så överdrivet bra tider, men det är lätt o säga när man står på läktaren. Traffade Blondie där, trevligt. Några fler som var där??
Fick med ett par minnen på (video)kamera...

Bifogat

• bladeburn.jpg
    bladeburn.jpg
    66.9 KB · Visningar: 348
Hur man INTE sätter snabbast tid på strippen, men ball é dé!!

Bifogat

• wheelies.jpg
    wheelies.jpg
    62 KB · Visningar: 350
Wheeliedevil skrev:
Hur man INTE sätter snabbast tid på strippen, men ball é dé!!

Vi försökte.
Det går fan inte att hålla nere min sketna R1 streetfighter om man inte kör på tomgång eller nått.
Bästa tiden blev 11.1 med streetfightern och detta var trots bakhjul på 1an, 2an och 3an.

Nickl@s kör blade fightern.

Wheeliedevil skrev:
Jag var också där en runda med bladen. Körde dock inte. Ångrar mig nu i efterhand, dom andra turbohojarna fick ju inte så överdrivet bra tider, men det är lätt o säga när man står på läktaren. Traffade Blondie där, trevligt. Några fler som var där??
Fick med ett par minnen på (video)kamera...

Synd att vi alldrig träffades när vi var där.
Jag spanade på din hoj och den var jävligt fin :tummenupp.
Vore trevligt om man kan få se filmen från när jag och Nickl@s burnar lite :)

Faan killar ni var höjdpunkten på Emmaboda när ni burnade...
fortsätt så... :tummenupp

Tommy skrev:
Synd att vi alldrig träffades när vi var där.
Jag spanade på din hoj och den var jävligt fin :tummenupp.
Vore trevligt om man kan få se filmen från när jag och Nickl@s burnar lite :)
Ja, det var synd. Tack för det, den går värre än den ser ut kan jag tillägga :D :D . Ja, det var fränt o se eran "show". Du skulle kunna få se filmen om jag hade haft ett firewirekort. Fan, tog med mig ett band som nästan var fullt. Filmade typ bara 3min sen tog skiten slut :mad:.

Wheeliedevil skrev:
Han verkade bli lite orolig för hur mycket gummi det blev kvar efter en av burnisarna, han blev tvungen o gå bak o kolla :D .

Det var väldigt lite eller inget mönster kvar.
Däcket tömde sig själv på luft sen i alla fall.

Wheeliedevil skrev:
Han verkade bli lite orolig för hur mycket gummi det blev kvar efter en av burnisarna, han blev tvungen o gå bak o kolla :D .

Efter den sista burnouten så var jag tvungenn att kolla hur mycket gummi det var kvar, ville juh inte smälla däcket på mållinjen i 200 km/h kan bli jobbigt då...

*/ ?>
Back